Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ole kyllä yhtään ikävä lapsen päiväkotiaikoja! Hukassa olevia vaatteita,myöhään illalla tulevia viestejä että huomenna pitää olla mukana

Vierailija
27.05.2026 |

Hulavanne ja neljäntuulen hattu, ulko-oven listaa "viikon esiintyjästä" eli sillä hetkellä jylläävästä taudista..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan, ei ole kokemusta!

t: vela 

Vierailija
2/5 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole mitään tuollaista lasten päiväkodissa. Kaikesta ilmoitetaan hyvissä ajoin ja muistutetaan vielä haettaessa. Mitään tautilistojakaan ei harrasteta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä löytö vaatteet olivat sellaisessa korissa josta vanhemmat itse saivat etsiä jos lapselta oli jotain kadonnut. 

Joka päivä pakattiin säähän sopivat vaateet ulos ja vaihtovaatteet sisälle, koska päivittäin ulkoiltiin paljon, sen kummempaa vaatimusta ei ikinä ole ollut. Vesipullo myös tietysti kuuluu aina ulkoilu varusteisiin. 

Joskus oli retkipäivä ja sai ottaa eväät mukaan, eikä siitä koitunut ylimääräistä vaivaa aina on kotona ollut vaikkapa voileipä tarvikkeet. 

Unilelu kulki mukana päiväkodissa. 

Vaipat, tutti ja tuttipullo oli mukana kun lapsi 1v aloitti päiväkodissa. 1.5v olikin jo opittu nukkumaan ilman tuttia ja kaikki juominen tapahtui mukista. Vaipoista päästiin myös eroon nopeasti, kun lapsi oli 3v hän ei tarvinnut enää edes yöllä vaippoja. 

Vierailija
4/5 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei ole mitään tuollaista lasten päiväkodissa. Kaikesta ilmoitetaan hyvissä ajoin ja muistutetaan vielä haettaessa. Mitään tautilistojakaan ei harrasteta.

Niin se on joka paikassa.Ilmoitukset tulee ajallaan.On näitä vanhempia jotka ei niin välitä näistä....ja joutuu muistuttamaan.

Vierailija
5/5 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edes muista päiväkotiaikoja. Olin niin nuori silloin (2 - 6-vuotias).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme