Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puikko vai liuska?

14.05.2007 |

Olen tähän mennessä käyttänyt aina puikkotestejä. Nyt kun olen löytänyt itsestäni kovinkin innokkaan testailijan, mietin onko nuo halvemmat liuskat minkälaisia?

Onko niiden käyttö samanlaista ja onko yhtä helppoa? Mikä merkki olisi hyvä? Vai onko väliä? Ja ovis- ja raskaustestejä molempia on hankinnassa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vielä kysyä, että saako liuskatestejä apteekista?

Vierailija
2/4 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käyttänyt Prismasta saatavia Pregent Stick-liuskatestejä (2kpl n. 5e) ja on luotettavia ja helppoja käyttää. Ikinä ei ole ollut tulosten kanssa mitään epäselvyyksiä, negat on olleet aina selviä negoja ja plussat plussia. Viivanpaikkoja tms. ei ole koskaan mun käyttämissä testeissä ollut. Suosittelen :)

Ja noita samaisia testejä saa varmaan muistakin isommista kaupoista, en ole varma mutta luulisin :)

Minttu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minttu, Prismaan siis =).

Vierailija
4/4 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siis aiheeseen.

se että käyttääkö puikoa vai liuskaa on makuasia, puikot on kalliimpia (ja ainakin parissa jotka aikani kuluksi avannut on ollu sisällä ihan samanlainen liuska :) ) niin ja sitten on vielä kasettimallinen. olikohan se early detection nimeltään... noh, kuitenkin. se on tarkkuutta 10 iu joten tarkkakin vielä ja halpa.

ja siihen kysymykseen saako liuskatestejä apteekista on vastaus kyllä.