Jos tulee droonivaroitus ja olisi työvuoro. Mitä teen?
Täysin selkeää, että palkka maksetaan, mutta ei v…u tota Pentikäistä, joka jaksaa asiasta itkeä. Tarvitaanko tähänkin taas, että jotain oikeasti tapahtuu ja joku kuolee droonin vuoksi?
Kommentit (46)
Mistä minä tietäisin mitä sinä teet? Joko jäät kotiin tai menet töihin. Tai voithan sä mennä vaikka puistoon pussikaljaa juomaan tai uimaan tai kirjastoon tai kylpylään.
Aloittajalle ei ainakaan mitään tarvii maksaa
Riippuu montako on tulossa. Jos uhka meni jo, voi kulkea. Apteekki voi olla illalla auki, sekä varasto päivällä.
Kai teillä töissä on joku seinä minkä taakse voi piiloutua ? No varaa pullovettä sinne ja sinne kellariin minkä siivosit. Osta suojakypärä .
Vaarallisinta drooniuhan aikana ei ole itse droonit vaan kanssakulkijat, kun tarkkaavaisuus liikenteessä on herpaantunut.
Noit ihmisiä mihin on osunut joku sirpale niin ne aiheuttaa kipuja joten varaa särkylääkettä .
Avaat sateenvarjon ja meet töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vaarallisinta drooniuhan aikana ei ole itse droonit vaan kanssakulkijat, kun tarkkaavaisuus liikenteessä on herpaantunut.
Milloin kolarialttius olisi herkimmillään? Juuri vaaratiedotteen saavuttua vai jonkin ajasta siitä vai sen jälkeen?
Täällä on nykyään niin outoa . Ajetaan vastaan tulijoiden kaistalle ja parkkeerataan jalkakäytäville. Jos kysyy jotain tulee vastaus johonkin muuhun. Ihmisiä estetään pääsemästä omalle ajalle lääkäriin tahallaan . Kiusaaminen on näin. Ja älä mene jos suomalainen olet minkään ikkunan lähelle muut voi mennä.
Ei kai noi bussikuskit nyt mitään taivaita tuijota kun pitää seurata liikennettä ja asiakkaita .
Vierailija kirjoitti:
Ei kai noi bussikuskit nyt mitään taivaita tuijota kun pitää seurata liikennettä ja asiakkaita .
Matkustajat kiikaroi taivasta ja seuraavat tiedotteita? Bussikuski päästää ulos jos tulossa taivaalta jotain?
Lääkäreille voi hankkia suojakypäriä nehän vastaa ihmisten elämästä.
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa, mutta liikenteessä on ties mitä koohottajaa muutenkin ja kun siihen lisää jonkun droonipelon niin herran jestas mitä siitä tulee.
Lääkärit on tärkeintä pitää elossa.
Miten olisi dooneilta suojautumiskurssi, eikö olis hyvä bisness idea?
Vierailija kirjoitti:
Pentikäinen itse pysyy kotona ja menee pöydän alle piiloon, tämähän ei tietenkään koske häntä.
Työnantaja maksaa palkan työpanosta vastaan tekemätön työ ei sitä ole,maksakoon AY-porhot välillä
Vierailija kirjoitti:
Lääkäreille voi hankkia suojakypäriä nehän vastaa ihmisten elämästä.
Silmäsuojukset? Ja kaula.
Yksi drone voi jos iso saada tuhoa aikaan kun taas pienet vähemmän. Ukrainassa on kyllä ihan monttuja tullut asfalttiin ja autoja romuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi dooneilta suojautumiskurssi, eikö olis hyvä bisness idea?
Onhan jo ties mitä pilipalikoulutusta tarjolla, joten miksei. Silloin kun rauta on kuumaa niin kannattaa takoa.
Joko on tullut vakuutusfirmoilta tiedote, että hinnat nousevat drooniuhkan varalta?