Surukseni ilmoitan jättäväni tämän yhteisön, 2,5 vuoden työttömyys päättyy ylihuomenna
On aika hiljaa kiittää ja kättä puristaa. Työttömyystuesta ja muista tuista tullut raha muuttui äkkiä kolminkertaiseksi, osaakohan sitä enää edes elää kun alkaa taas tienaamaan rahaa
Kommentit (43)
Mahtavaa!
Mä taasen mietin, että olenko mä nyt työtön vai työllinen, koska työpaikka löytyy, palkkaa maksetaan, mutta mitään töitä tehtäväksi ei työpaikalla ole.
No sittenhän on aikaa roikkua netissä. Vai oletko joku saastainen rasvanäppi?
En vielä juhlisi, epäilen vahvasti, ettet tule läpäisemään koeaikaa ja tämän jälkeenkin on vielä tämä mahdollisuus irtisanoa alisuoriutumisen perusteella.
Terveisin tapasi tunteva naapuri
tervetuloa takaisin parin kuukauden kuluttua koeajan purun jälkeen. tai burnoutin, koska 100% todennäköisyysellä nollatunti sopimus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persu ap yrittää feikata että työttömyys olisi vähenemässä.
No kyllä välillä joku työllistyykin. Vaikka irtisanomisia on enemmän, silti palkkaustakin tapahtuu.
No totta helvetissä palkataan, jatkuvasti. Joka päivä joku palkataan, ja joku jää työttömäksi.
Onnittelut täältäkin! Hieno juttu!
Aina joku välillä onnistuu! Jess!
Vierailija kirjoitti:
Menkää töihin saatanan loiset, perkele!
Ap
Ap:n naamio on tämän kommentin myötä riisuttu!
Onnea ap. Vaan suruksesi sinun ei tule tällaista ilmoittaman, ellet sitten ole suruissasi meidän puolestamme, jotka palstaa jäämme ajankuluksi käyttämään.
👍😎👍
Vierailija kirjoitti:
Et sinä tunari selvitä edes koeaikaa.
Toisin kuin sinä, joka sait pitää työpaikkasi imemällä pomosi perssilmää🙊🙊
Kiva, positiivinen asenne sinulla, tällaista on mukava lukea. Onnea!
Vierailija kirjoitti:
En vielä juhlisi, epäilen vahvasti, ettet tule läpäisemään koeaikaa ja tämän jälkeenkin on vielä tämä mahdollisuus irtisanoa alisuoriutumisen perusteella.
Terveisin tapasi tunteva naapuri
Eli pitkäaikaistyötön juoppo nimeltä Pena....
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa!
Mä taasen mietin, että olenko mä nyt työtön vai työllinen, koska työpaikka löytyy, palkkaa maksetaan, mutta mitään töitä tehtäväksi ei työpaikalla ole.
Missä tää on? Irtisanoudun omasta duunistani heti ja tuun teille töihin.
On aika siis lentää pesästä. Kantakoot siipesi pitkälle. Ole varovainen työelämän haaskalintujen, huuhkajien, verenimijöiden ja käärmeiden kanssa. Hei hei pikkuinen!
Minä jatkan kärvistelyä ja kiroan demarit joka aamu,veivät eläkeputken.
Onnea ja menestystä uudessa työssäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon. Tuon tunteen tietää vain se, joka on todella sen kokenut. Itselläkin oli ensin työllistämistyö, mutta jo siinä vaiheessa tulot kolminkertaistuivat. Nyt ne on vähän yli kuusi kertaa mitä työmarkkinatuki olisi ja nimenomaan kuukaudessa, ei neljässä viikossa. Ei ole ikävä niitä aikoja. Lisäksi pidän työstäni ja on koulutustakin vastaava.
ja silti pyörit täällä.
Ei taalla pyoriminen edellyta tyottomyytta. Monet ovat tyollisia.
Mun puoliso aloitti työt viime keskiviikkona yli puolen vuoden työttömyyden jälkeen.