Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkärit pimitti minulta 10 vuoden ajan miten neuroleptit toimii

Vierailija
26.05.2026 |

Vasta itse haettuani tietoa sain selville ettei dopamiini d2 reseptorin salpaus mene lineaarisesti eri annoksilla. Eli jos lasket annosta vaikka 25% niin todellisuudessa salpaus laskee vain jotain 5%. Ja serotoniinireseptoreissa vaikutus on vieläkin pinemepi, ne salpautuvat lähes täysin jo pienillä annoksilla. Käytin hevosannoksilla turhaan lääkkeitä 10 vuotta kun pieni annos olisi ollut yhtä tehokas ilman haittoja.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo

Vierailija
2/3 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkasitko suljetulta, vai miten nyt vasta onnistuit etsimään itse aiheesta tietoa? Lääkärit pimittää aina tietoa, ne tietävät, että potilaat eivät tykkää tiedosta. Luuletko, että potilas haluaa tietää, että eivät lääkitse parhailla lääkkeillä siksi, kun ne ovat liian kalliita yhteiskunnalle, vaan saat jotain halvempaa, joka ei ole yhtä hyvää? Ja Herran haltuun, että huonompi toimii riittävän hyvin, ehkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karkasitko suljetulta, vai miten nyt vasta onnistuit etsimään itse aiheesta tietoa? Lääkärit pimittää aina tietoa, ne tietävät, että potilaat eivät tykkää tiedosta. Luuletko, että potilas haluaa tietää, että eivät lääkitse parhailla lääkkeillä siksi, kun ne ovat liian kalliita yhteiskunnalle, vaan saat jotain halvempaa, joka ei ole yhtä hyvää? Ja Herran haltuun, että huonompi toimii riittävän hyvin, ehkä.

Tyhmänä uskoin lääkäreitä. Halusin varoittaa muitakin jotka tätä lukevat. Selvittäkää itse tietoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan