Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Talon pyyntihinta oli 208 000, tarjosimme 180 000 - oliko tämä teistä naurettava tarjous?

Vierailija
30.09.2008 |

Myyjän mielestä oli. Talo on ollut myynnissä jo vuoden tuolla hinnalla. Tietenkään tuo ei olisi ollut meidän viimeinen tarjous, mutta eihän kukaan heti tarjoa ylintä minkä voisi maksaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjän mielestä oli. Talo on ollut myynnissä jo vuoden tuolla hinnalla. Tietenkään tuo ei olisi ollut meidän viimeinen tarjous, mutta eihän kukaan heti tarjoa ylintä minkä voisi maksaa.

kyllä 15% alle pyyntihinnan voi hyvin tarjota. tietty jos myyjä on jo laskenut hinnan kipurajalleen niin sitten ei ehkä tykkää tinkiä, mutta jos on vuoden myynnissä ollut niin luulis että alkais myyjä neuvottelemaan hinnasta

Vierailija
2/8 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ois ees tarjonnut noinkaan paljoa vuoden verran myynnissä olleesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos myyjä ei ole valmis tinkimään noin paljoa, se on tietysti hänen asiansa. Kaikkien ei ole pakko myydä, siksi(kin) myyntiaika voi olla pitkä.

Me muuten ostettiiin talo aika samalla kuviolla, pyynti 200, tarjottiin 170 ja ostettiin 180.

Vierailija
4/8 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän siitäkin, onko tarjous naurettava vai ei.

Me tarjottiin aikanaan 218 000 kun hintapyyntö oli 242 000, ja läpi meni. Olisimme olleet valmiit maksamaan 230 000 Eikä tuo hintapyyntö edes ollut alueen hintapyyntöihin nähden mitenkään yläkanttiin, ja asuntoa oli myyty alle 2 kk. Tämä oli v. 2005.

Joten tuskinpa tarjouksenne on naurettava. Mutta helpostihan ne myyjät reagoi noin.

Vierailija
5/8 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarjous.

Oikeasti, asunnosta tai talosta pitää tarjota sen verran kuin on valmis siitä maksamaan. Vähemmän tarjoaminen on turhaa oman, myyjän ja välittäjän ajan hukkaamista. Mun ei ole pakko myydä sijoitusasuntoani, se on myynnissä aina silloin tällöin, mutta pakko ei ole. Mutta minusta on törkeää kunnioituksen puutetta minua ja minun aikaani kohtaan että yritetään pelleillä moninkertaisilla pelletarjouksilla ja vastatarjouksilla. Siksi minä ilmoitan kerralla sen hinnan, millä olen vamlis myymään, ja oletan, että tehty tarjous on se hinta, jonka joku on valmis maksamaan. Sitten mietin kerralla, että olenko valmis sillä myymään vai en. Mihinkään jahkaus-vastatarjous-jahkauspelleilyyn en ala, perheellisenä ihmisenä minulla on ajalleni muutakin käyttöä.

Jos sinä haluat tinkiä, niin mene etsimään sellainen myyjä, joka viitsii pelleillä. Mun ei tarvi.

Vierailija
6/8 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin mikä on oma yläraja.

Vierailija
7/8 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään tuota tarjous - vastatarjous rumbaa voidaan käydä kolmekin kierrosta

eli jotain tyyliin:

myyjä antaisi vastatarjouksen 200 000

te annatte tarjouksen 186 000

myyjä antaa vartatarjouksen 195 000

te annette tarjouksen 190 000 ja kaupat syntyy

Mutta kaikki eivät tällaiseen "peliin" halua vaan odottavat suoraan saavansa tarjouksen, jonka voivat hyväksyä sellaisenaan.

Vierailija
8/8 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko muuttunut sitten käänteisesti sellaiseksi, että "on tyhmä, joka tarjoaa..."

Musta ap teit ihan oikein. Teille talo ei ole pyyntinsä arvoinen ja piste. Te tarjoatte, mitä olette valmiita maksamaan ja hyvä niin. Voi olla, että siitä tultaisiin ylöspäin, mutta joka tapauksessa teilllä on oikeus arvottaa myyjän asunto oman päänne mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi