Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en kyllä ymmärrä tätä äitienpäivävouhotusta.

Vierailija
14.05.2007 |

Tuntuu että joissakin perheissä menee koko touhu vähän överiksi, suunnilleen koko viikonloppu on pyhitetty yhdelle äitienpäivän juhlinnalle. Mitään menoja ei voi suunnitella edes lauantaille, kun sunnuntaina on se äitienpäivä. Ja sunnuntaina ei saa sitten häiritä edes puhelinsoitolla, kun vietetään äitienpäivää, sehän on pyhäinhäväistys suorastaan.

Joo, ja meillä on yksi lapsi, sain äitienpäivälahjan ja kahvitkin juotiin, mutta loppupäivä menikin sitten pihatöissä. Oon vaan vähän kypsähtänyt näihin kaiken maailman juhliin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin tietysti viettää äitienpäivää (ja muita tsembaloita) just omalle perheelleen sopivalla tavalla. Mutta tuollaisesta " vouhotuksesta" minulla ei kyllä ole kokemusta. Täällä av:lla kaikki vääristyy :)

Meillä sama kaava: kakkukahvit jne. Ja loppupäivä normaalin sunnuntain tapaan. Näin taitaa mennä suurimmassa osassa suomalaisia perheitä.

Vierailija
2/2 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tuntuu että joissakin perheissä menee koko touhu vähän överiksi, suunnilleen koko viikonloppu on pyhitetty yhdelle äitienpäivän juhlinnalle. Mitään menoja ei voi suunnitella edes lauantaille, kun sunnuntaina on se äitienpäivä. Ja sunnuntaina ei saa sitten häiritä edes puhelinsoitolla, kun vietetään äitienpäivää, sehän on pyhäinhäväistys suorastaan.

Joo, ja meillä on yksi lapsi, sain äitienpäivälahjan ja kahvitkin juotiin, mutta loppupäivä menikin sitten pihatöissä. Oon vaan vähän kypsähtänyt näihin kaiken maailman juhliin.

Meilläkin juhlinnan lomassa tavallinen päivä. Tuohon " ei saa häiritä edes puhelinsoitolla" kuitenkin sen verran, että en esim. antanut lapsen hakea naapurista lapsia ulos. Sama kuin jouluna yms juhlapyhinä se ei musta vaan ole sopivaa =) käydä häiritsemässä toista perhettä kys. päivinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla