Erna Husko julkaisi videon Kalasataman tulipalosta - raivo repesi välittömästi
Erna Husko julkaisi videon Kalasataman tulipalosta – raivo repesi välittömästi: ”Et ihan oikeasti...” https://www.is.fi/viihde/art-2000012030179.html
MISTÄ tällaisia tyhjäpäitä sikiää??
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ernalta pitäisi tuhota koko omaisuus ja sen jälkeen laittaa porukkaa tanssimaan ja nauramaan sen eteen
Kuinka tuhoaisit hänen perseensä?
Vaikka viemällä mäkkäriin joka päivä
Kato sen facekuvat, paljon selluliittiä valmiiksi.
Eikös toi olis canseloinnin paikka? Ainakin, jos se olis mies, kyllä pöyristyjiä riittäis! Se video on tehty, kun ei vielä ollut tiedossa, onko kuolonuhreja! Törkeä, tyhmä nainen!
Vierailija kirjoitti:
Erna tässä. Kumma miten kipeitä lautapeppuja täällä on. Olette kateellisia minulle, ymmärrän sen täysin. Minäkin olisin kateellinen teidän kengissänne. Edelliset euroviisut voitettiin tisseillä ja pepulla. Olen seuraava Suomen euroviisuvoittaja ja laitan shown aikana taustalle videon pyörimään Kalasataman palosta. Se alleviivaa miten kuuma olen.
Onko kuuma nykyään pölvästin synonyymi?
Lähinnä tuo "vaikuttaja" vaikuttaa ihan hel vetin tyhmältä. Aikuinen ihminen eikä osaa käyttäytyä. Kuka normaali ihminen iloitsee, tanssii ja hymyilee tulipalon valtaaman talon edessä?
Saako täällä haukkua ja kiusata Erna Huskoa ihan vapaasti?
Vierailija kirjoitti:
Tyttö pitää hauskaa! Ketä se haittaa?
Ehkä niitä ihmisiä, jotka menettivät kotinsa? Tyhmä olet kyllä sinäkin.
Olette rakkaani. Kannikkani. Persikkaposkeni. Yhdessä valloitamme maailman. Kun minulla on teidät, mitään ei puutu. Olen niin ylpeä teistä — vaikka koko maailma palaisi liekeissä, tanssisin onnesta soikeana teitä maailmalle esitellen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttö pitää hauskaa! Ketä se haittaa?
Ehkä niitä ihmisiä, jotka menettivät kotinsa? Tyhmä olet kyllä sinäkin.
Miten se on heiltä pois? Sitäpaitsi on parempi nauraa omalle onnettomuudelle kun ei muutakaan voi.
Vierailija kirjoitti:
Tämänpäivän sometähdet ovat entisaikain hovinarreja. Yhtä typeriä ja naurettavia. Ja tyhmä kansa tykkää!!!
Hovinarrit eivät olleet tyhmiä.
Mitä voi odottaa blondilta, jonka etunimi on Erna?
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä tuo "vaikuttaja" vaikuttaa ihan hel vetin tyhmältä. Aikuinen ihminen eikä osaa käyttäytyä. Kuka normaali ihminen iloitsee, tanssii ja hymyilee tulipalon valtaaman talon edessä?
No kun ei sinne Koskelaan aikanaan ehtinyt.
Älykääpiö tuo Erna. Ei mitään käytöstapoja! Kyllä on kusi noussut bimbolla päähän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erna on alkanut haaveilla parisuhteesta. Miehestä jolla on hyvä peppu.
Ei tuollainen nainen ole parisuhdematskua
Panomatskua ainoastaan
👍
Kuulen päivittäin Suomen televisiosta ja radiosta paljon törkeämpiä vitsejä, mutta ei niistä tälläistä lynkkausta seuraa. Syynä taitaa olla vaan Huskon ärsyttävyys.
Vierailija kirjoitti:
Katso Erna peiliin. Riittääkö äly vai onko kaikki aivokapasiteetti mennyt perseen treenaamiseen?
Vierailija kirjoitti:
Siltä näyttää.
Persettä tyrkyttävä halpa h o r o
Ei jatkoon
Vierailija kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa
Erna Husko on surullinen virolainen hutsu jonka kannattaisi palata kotimaahansa, jossa hänen suosimansa kaikenlainen totaaliperseily on suuressa arvossa
Liian iso perse. Ei jatkoon.