Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi parisuhteeseen?

Vierailija
24.05.2026 |

Nykyään Suomessa vain harva (mies tai nainen) joutuu menemään parisuhteeseen toimeentulon vuoksi. Niinpä kysynkin, miksi mielestänne niinkin moni nykyään elää parisuhteessa kuin tekee. Minusta varmaan suurin syy on se, että halutaan pitää Suomen väkiluku suurin piirtein ennallaan ja sitten, kun kerran lapsia tehdään, niin antaa heille turvallinen ja rakastettu ympäristö.

Olisi oikein mukava, jos tähän ketjuun eivät tulisi sen paremmin feministit haukkumaan miehiä kuin misogyynitkään haukkumaan naisia.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan on myös ihmisiä, jotka elävät mieluummin toisen kanssa kuin yksin. Itse en tosin kuulu tähän ryhmään, vaan yksin ja siihen oikein tyytyväisenä olen asunut kotoa lähdettyäni nykyiseen hieman nahtiin 70 ikävuoteen.

Vierailija
2/3 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Billun takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies oli varaton kun aloin sen kanssa olemaan. Sillä oli 80 euroa rahaa ja työtön oli. Ei kaikki ole rahan takia parisuhteessa. Otin mieheni asumaan luokseni aika pian tutustumisen jälkeen ja mies mietti kyllä 2 kuukautta sitä. En ole elättänyt miestä vaan kyllä se sitten töitäkin sai silloin. Laskut on aina maksettu sovussa ja puoliksi suunnilleen. 15 vuotta mennyt yllättävän hyvin. En minä halunnut sinkku olla joten menin baariin etsimään miestä silloin 15 v sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi