Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotenkin morkkisolo

Vierailija
24.05.2026 |

Sain töitä ja olen todella onnellinen siitä. Nyt kuitenkin työ vie kaikki voimat ja kotona en jaksa yhtään mitään. Koko ajan mennään ihan minimeillä ja hommat alkavat kasaantua ja pieniä "tulipalojen sammutteluja" on alkanut ilmaantumaan. Lisäksi joudun perumaan sovittuja juttuja, kun en jaksa/ehdikään niitä. Unet ovat myös kärsineet. 

Itse työ on periaatteessa ok, tämä voimien hiipuminen tuli melkoisena yllätyksenä. Luulin nimittäin että väsymys menisi ohi, kun tottuu, mutta tässäpä käykin niin että väsymys vaan kumuloituu.

Nyt olen koko viikonlopun raatanut kotona kuin hullu että saisin asiat kuntoon. Edistystä on kyllä tullut, mutta eipä tilanne ole vieläkään hyvä. Ja nyt olen aivan loppu! En jaksa lähteä kauppaan vaikka ruoka on myös loppu. Enkä kestä ajatusta huomisesta työpäivästä! Tuntuu ettei voimia ole yhtään. Ja jotenkin on sellainen morkkisolo, tuntuu etten ehkä pärjääkään töissä. Valetyöntekijä-fiilis. Miten tästä selviää?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei siinä auta kun jäädä työttömäksi. Ei itseään kannata tappaa työn teolla jos ei jaksa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän