Oon kylla pulassa kun tama maha tasta alkaa kasvamaan. Olen KOKO ikani nukkunut AINA mahallani, miten yhtakkia pystyn nukkumaan jossain muussa asennossa?
Vielä onnistuu mahallaan nukkuminen kun raskaus on vasta aivan alussa. Jos yritän nukkua selälläni niin en saa unta ja vaistomaisesti kierähdän vatsalleni ja johan uni tulee. On mullakin murheet mutta mietityttää oikeasti tämä asia, en vain pysty nukkumaan muussa asennossa
Kommentit (5)
Loppuajat on pitänyt nukkua kyljellä tms. mutta yllättävän pitkään pystyy nukkumaan sellaisessa ovelassa kylkimaha-asennossa:)
Sitten heti synnytyksen jälkeen ekat yöunet mahallaan ja jo on taas ihanaa (mitä nyt patja kastuu maidontulon takia...)!!!
Aina olen nukkunut mahallani, mutta kummasti sitä sai unta kyljelläänkin raskauksien aikana..... Ei huolta.
missä asennossa mieluiten nukkuu. Sitä nukkuu vaikka seisaaltaan, jos tilaisuus nukkumiseen tulee.
Mutta se ei ole ollenkaan vaikeeta, sillä nukkuma-asentosi muuttuu vähitellen. Joten muutos tulee hiljalleen, ei yhdessä yössä. Sopeudut kyllä! Ja vaikka jotkut pelottelevat, että ison mahan kanssa on vaikea kääntyä, ei huomannut tällaista (vaikka painoni nousi raskauden aikana kaikkiaan 25kg, joten mahani oli todella iso).
mutta kyllä se uni tulee vaikka pää alaspäin kun tarpeeksi väsyttää! :) huoli pois!