Siis herranjumala, apua! Näinköhän äsken väärin, vai mikähän tuo juttu oli..
olin äsken korjaamassa astioita keittiön pöydältä ja vilkaisin ulos niin siellä oli joku mies meidän (paritalon) pihalla!
Eikä se pelkästään, vaan vaikka se oli suht kaukana, näin sen silmät selvästi ja ne oli ihan valkoiset, siis aivan kuin ei olisi ollut mustuaisia ollenkaan!!! Sitten se liikautti kummallisesti suutaan, ja mun oli pakko kääntyä pois, oli jotenkin niin hirveän näköinen, en tiedä näinkö vain väärin mutta mua alkoi pelottaan ihan mielettömästi!!
Hyvä että uskalsin mennä laittaan verhot kiinni ja ovien lukot tarkistaan.
Nyt oon ihan hermoheikkona, kuuntelen joka ikistä kolahdusta, ja tuos ruudun alakulmasta nousi joku ruutu esiin niin säikähdin sitäkin niin et sydän hyppäs kurkkuun!!
En ole aikasemmin pelännyt tälleen olemattomia, ja yritän sanoo itselleni et ihan turhaan pelkään, mut pelottaa ihan jumalattomasti!!
Ihan oli pakko tulla tänne pyöriin " ihmisten ilmoille" ...
Kommentit (22)
jos joku saa kavereiden kanssa parhaat naurut, kun saa jonkun mamman peloteltua puolikuoliaaksi... Omatkin kaverini kävivät joskus " mummoja pelottelemassa" yläasteaikoina. Huumorintajuni ei siihen riittänyt, mutta heillä oli ilmeisesti kivaa.
iin), niin sen miehen valkuaiset vaan näky, ku siis oli ihan pilvessä