Siis herranjumala, apua! Näinköhän äsken väärin, vai mikähän tuo juttu oli..
olin äsken korjaamassa astioita keittiön pöydältä ja vilkaisin ulos niin siellä oli joku mies meidän (paritalon) pihalla!
Eikä se pelkästään, vaan vaikka se oli suht kaukana, näin sen silmät selvästi ja ne oli ihan valkoiset, siis aivan kuin ei olisi ollut mustuaisia ollenkaan!!! Sitten se liikautti kummallisesti suutaan, ja mun oli pakko kääntyä pois, oli jotenkin niin hirveän näköinen, en tiedä näinkö vain väärin mutta mua alkoi pelottaan ihan mielettömästi!!
Hyvä että uskalsin mennä laittaan verhot kiinni ja ovien lukot tarkistaan.
Nyt oon ihan hermoheikkona, kuuntelen joka ikistä kolahdusta, ja tuos ruudun alakulmasta nousi joku ruutu esiin niin säikähdin sitäkin niin et sydän hyppäs kurkkuun!!
En ole aikasemmin pelännyt tälleen olemattomia, ja yritän sanoo itselleni et ihan turhaan pelkään, mut pelottaa ihan jumalattomasti!!
Ihan oli pakko tulla tänne pyöriin " ihmisten ilmoille" ...
Kommentit (22)
mä oon varmaan ihan pimahtamispisteessä, en uskalla mihinkään liikkua tästä sohvalta, kammottavaa auttakaa mua!!!
Se katse oli niin järkky, et kuulen jo ihan omiani!!!!
kummitus, naishenkilö monet on sen nähneet.
nyt kaipaisin lähinnä rauhoittelua, kiitos!!!
muistatteko sen yhden joka oli yksin kotona ja kuuli ääniä ja haistoi kumman hajun ja mitä kaikkea siinä olikaan
Mielikuvitus saattaa tehdä tepposet - jos sillä oli vaikka silmälasit, joista valo heijastui kun näit kerran valkoisena hohtavat silmät.
mulla alkaa mielikuvitus lentään niin etten saa kohta itseäni ollenkaan rauhottuun! ap
Tiedän että mitä enemmän tätä ajattelen sitä enemmän käyn ylikierroksilla enkä pysty rauhottuun...
Vierailija:
Mielikuvitus saattaa tehdä tepposet - jos sillä oli vaikka silmälasit, joista valo heijastui kun näit kerran valkoisena hohtavat silmät.
Vierailija:
muistatteko sen yhden joka oli yksin kotona ja kuuli ääniä ja haistoi kumman hajun ja mitä kaikkea siinä olikaan
eiks se mennykin lopulta niin että epäili miehensä jättäneen jonku helposti räjähtävän kaasupullon vuotamaan? Sitten se ap lähti äidilleen tms, mitähän sitten tapahtui...?
etkö voi soittaa jollekin? onko naapurit kotona? laita ulkovalot päälle ainakin.
kertomaan menoistanne toisillenne?
ei mee läpi, sorry.
Älä katsele ikkunoista pimeällä - en minäkään tee niin, vaikken helposti pelkääkään.
Katso joku hyvä leffa, soita jollekin yökukkujalle, lue mukavaa kirjaa, surffaa netissä, juo maitoa tai teetä. Kun saat hetken aikaa kulumaan ja huomaat olevasi turvassa, voit rauhoittua yöksi.
Ja pidä se mielikuvituksesi kurissa - on huomattavasti todennäköisempää että kuvittelit omiasi tai näit vaikka ulkona harhailevan pultsarin kuin että jotain elokuvamaailman kamalaa oikeasti tapahtuisi.
lapset on nukkumassa ja naapurit helsingissä, naapureiden kanssa voi joskus olla ihan hyvissäkin juttuväleissä, tiedätkös!
Meillä on kulmatontti, aitaamaton ja vähän huono, koska monet ihmiset kuvittelevat voivansa oikaista ihan huoletta tuosta kulmasta.
Toisaalta ei ole tähän mennessä meitä vielä haitannut, koska itsekin tulee kuljettua joskustuon reunusnurmikon poikki.
tänne et saan vähän kontaktia muihin. Mies on ollut kaverin luona seuraamas jääkiekkoa, mut senkin pitäis kohta tulla. Mua pelotti jopa lähtä ylös hakeen puhelinta, mut nyt taidan tehdä sen kumminkin, tiedän että mielikuvitus liioittelee, ei mulle voi mitään sattua omas kotona...
Jostain syystä - ehkä noista silmälaseista ja tuosta mainitsemastasi suun liikkeestä - tuli mieleen epäkorrekti ajatus kehitysvammaisesta, esim. down-henkilöstä, joka voisi jäädä tuijottamaan taloihin sisälle iltakävelyllään.
mutta ne silmät olivat todella pelottavat...
Mutta eikö muuten sokeilla ihmisillä ole joskus kummalliset silmät? Muistelen lapsena nähneeni erään pojan jolla oli todella hailakat silmät, aivan kuin joku kalvo silmien päällä??
Voi, tsiisus, kyl mun täytyy mennä nyt nukkuun, olin taas saada sydärin, kun tää lähti maalaileen tää kursori...
Ymmärrän kyllä pelkosi. Näit kuitenkin ehkä väärin. se on vaan oikonut teidän pihan poikki...eikä kaikki miehet niin komeita oo :)! tsemppiä!
että johtuu siitä että kävin rottenin sivuilla tänään :(
En enää ikuna mene sinne, hyi stn!
Anteeksi jumala jos olet olemassa....
jos kerran tiedät mistä on kyse :)
Paitsi Stanley Cupin finaaleja, ja sitäkään ei pelata nyt.
hitsi kun naapuritkaan eivät ole kotona :(