Tänään on lapsille vain juustoleipiä ja jalostajan hernekeittoa purkista.
Kommentit (10)
No mitä vikaa tuossa nyt muka on? Ihan normaalia!
Jos sulla oli varaa ostaa juustoleipä, niin rikas olet. Itse en ole vuosiin pystynyt kuin ihailemaan ja haaveilemaan siitä kaupassa. Kukaan edes tarjoa kyläillessä. Ei ole tavan ihmisten ruokaa nykypäivänä ilmeisesti. Edes kahvitellessa. Voi kun vielä joskus edes kerran saisi.
Minä säästäisin juuston toiseen kertaan. Hernekeitosta saa kuitenkin proteiinia.
Onko sähköt katkaistu, kun et voi kattilassa hernekeittoa lämmittää?
Miksi ne lapset joutuvat syömään sen hernekeiton purkista? Miksi et lämmitä sitä kattilassa?
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla oli varaa ostaa juustoleipä, niin rikas olet. Itse en ole vuosiin pystynyt kuin ihailemaan ja haaveilemaan siitä kaupassa. Kukaan edes tarjoa kyläillessä. Ei ole tavan ihmisten ruokaa nykypäivänä ilmeisesti. Edes kahvitellessa. Voi kun vielä joskus edes kerran saisi.
Juustoleipä on leipäviipale, jonka päällä on juustoviipale tai useampi.
Leipäjuusto on perinteisesti Pohjanmaalla, Lapissa ja Kainuussa valmistettu paistettu tuorejuusto.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne lapset joutuvat syömään sen hernekeiton purkista? Miksi et lämmitä sitä kattilassa?
Ei ole varaa veteen, kattilaan tai sähköön :((
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole varaa veteen, kattilaan tai sähköön :((
ap
Kivaa että sitä huumoria riittää näin perjantai-illaksi, kiitos nauruista.
Hyvä ruokahan tuo on.