Kaupan kassa laski pahasti alakanttiin mun ostokset.
Ostin ruokaa ja olutta ja limua niin kassa sanoi hinnaksi 8.35 euroa. Laskin että olis pitänyt 27 euroa maksaa suunnilleen. Sanoin kassalle että ei nää näin vähän pitäisi maksaa mutta se löi kassan kiinni ja otti seuraavan asiakkaan. Oluet olis pitänyt maksaa joku lähemmäs 15 euroa 14 kpl olutta. Katsoin sitä kassaa että huomaako se mitään mutta ei koska sanoinkin ettei nää näin vähän pitäisi maksaa. No sama se säästin rahaa.
Kommentit (5)
S marketin kassa. Samas kaupas kerran ennenkin on mokattu ja olen saanut enemmän vaihtorahaa mitä piti. Muistaakseni ostin joskus 13 eurolla ja sain 87 euroa takas vaikka annoin kassalle 20 euron setelin. T: ap
No kallis kauppa, olen sinne tuhansia euroja kantanut.
S marketin kauppakassilotto on kiva piilomainos. Kiitos markinoitiosastolle. Kuluttajana kysyn: Olikos se KantaHämeestä tällä viikonlopulla viinien väärinhinnoitus a' la kanttiin?
Yleensä lasken tarkkaan itse ostokset.
Erikoista miten noin väärin voi mennä. Vähän väärin, vaihtelee sanonko vai en ja rahastajan reaktio vaihtelee myös. Kerran kaupan kassa suuttui, kun sanoin että unohti skannata yhden tuotteen eikä ruvennut korjaamaan. Toisen kerran tarjoilija unohti kahvin laskusta ja kun mainitsin, kiitti rahellisyydestä ja tarjosi kahvin.