Miko Salo puukotuksen uhriksi Thaimaassa
Kommentit (84)
Mika kertoi tapahtuneen. Lääkäri sanoi hänelle, että terävällä veitsellä on tehty siisti syvä viilto, Annica Salo viestitti IS:lle.
Oli ehkä paikallinen persu, mahdollisesti huumausaineiden vaikutuksen alaisena.
Aika harhaanjohtava uutisotsikko. :D En usko että joku polven korkuinen thai kä äpiö on häntä viiltänyt ilman että tämä on huomannut mitään. Eiköhän se ole itse kävellyt jotain metallilevyä päin.
Olen nähnyt Suomessakin sellaisia, rakennusten metallisia reunoja tai lyhtypylväitä jotka ilmeisesti auraus on vahingoittanut (eikä kukaan viitsinyt korjata), ja miettinyt että tuosta kun kävelisi varomattomasti tai pyörällä suhahtaisi liian läheltä ohi niin se on sama kuin menisi veistä päin vauhdilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai oliko vaan viiltänyt joku terävä vaikka rikkinäinen lasi. Miksi joku randomisti jalkaan puukottaisi?
Tuskinpa kukaan randomisti puukottaisikaan. Joku syy tuolle on ollut.
Niin mutta mikä se syy olisi kun ei yritetty edes ryöstää?
Jonkinlainen "koulutus"?
Thaimaassa ei voi käsittääkseni ilmaista negatiivisia tunteita avoimesti, niin ne voivat patoutua ja purkautua yllättäen hallitsemattomasti. Ehkä Mika Salo valikoitui uhriksi sattumalta, koska hän näyttää ulkomaalaiselta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reiteen viiltänyt. Erittäin vaarallinen kun isot valtimot menee siinä. Yritettiin ilmeisesti tappaa.
Miksi haava sitten tuli sääreen?
Varoitus röyhkeälle ja känniselle länkkärille?
Tai huonolle bisneskumppanille.
Vierailija kirjoitti:
Mika kertoi tapahtuneen. Lääkäri sanoi hänelle, että terävällä veitsellä on tehty siisti syvä viilto, Annica Salo viestitti IS:lle.
Miksi kukaan viiltäisi johonkin jalkaan, vai onko tuo paikallista kulttuurinrikkautta?
Onko Mika ölähdellyt paarissa ja kostaja juoksi perään??
Vierailija kirjoitti:
Oli ehkä paikallinen persu, mahdollisesti huumausaineiden vaikutuksen alaisena.
Joo, tuolta se näyttää ulkomaalaisen silmin, kun persu puukottaa Suomessa satunnaista vastaantulijaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai oliko vaan viiltänyt joku terävä vaikka rikkinäinen lasi. Miksi joku randomisti jalkaan puukottaisi?
Syy on oletettavasti tietenkin raha eli ryöstö Thaimaassa, kun tapahtui.
Ja puoliso lentää heti tueksi maapallon toiselle puolelle kun säärihaava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syy on oletettavasti tietenkin raha eli ryöstö Thaimaassa, kun tapahtui.
Mopoilija pu uk otti.
Thaimaaseen on menty sitten.
Eikö ollutkaan tarinassa häpiending?
Ja jos pingispallot eivät lennäkään alapäästä tarkasti, ei sitä saa kritisoida, kuten ei sitäkään jos shemalella ei ole piparia.
Maassa maan tavalla ja Thaimaassa Thaimaan tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Aika harhaanjohtava uutisotsikko. :D En usko että joku polven korkuinen thai kä äpiö on häntä viiltänyt ilman että tämä on huomannut mitään. Eiköhän se ole itse kävellyt jotain metallilevyä päin.
Olen nähnyt Suomessakin sellaisia, rakennusten metallisia reunoja tai lyhtypylväitä jotka ilmeisesti auraus on vahingoittanut (eikä kukaan viitsinyt korjata), ja miettinyt että tuosta kun kävelisi varomattomasti tai pyörällä suhahtaisi liian läheltä ohi niin se on sama kuin menisi veistä päin vauhdilla.
Tuolla nyt voi jotain teräviä metallin pätkiä törröttää jostain kojuista tms. tien varrella. Ei välttämättä ollut puukolla tehty haava.
Mika tuli Tiktokissa vastaan, kun höpötteli jotain jossain podcastissä ja onpa jo aika väsyneen näköinen ukko.
Maistuuko häppä jo liikaakin ja on Thaimaassa tankkaamassa??
Vierailija kirjoitti:
Bond leffojen knick knack osunut knallinsa kanssa salon kulkureitille, luulisin.
Thaimaa on maa, jossa turisteja kuolee mystisesti. En päästäisi miestä yksin sinne.
Vierailija kirjoitti:
Thaimaaseen on menty sitten.
Eikö ollutkaan tarinassa häpiending?
Ja jos pingispallot eivät lennäkään alapäästä tarkasti, ei sitä saa kritisoida, kuten ei sitäkään jos shemalella ei ole piparia.
Maassa maan tavalla ja Thaimaassa Thaimaan tavalla.
Thaimaahan, ei Thaimaaseen. Yrittäkää saakeli jo oppia.
Puolison kannattaisi tehdä muutama tarkentava kysymys tälle formula-tähdelle.
Thaimaa on yleisesti ottaen turvallinen matkakohde, mutta turisteihin kohdistuu maassa monenlaisia rikoksia. Yleisimpiä ovat taskuvarkaudet, huijaukset, laukkuryöstöt ja luottokorttipetokset. Erityisesti suosituissa turistikohteissa, kuten Bangkokissa, Phuketissa ja Pattayalla, matkailijoiden on syytä noudattaa erityistä varovaisuutta.
Taskuvarkaudet ja ryöstöt: Väkijoukoissa, julkisissa liikennevälineissä ja yöelämässä tapahtuu paljon varkauksia. Myös mopoilla liikkuvat laukkuryöstäjät ovat yleinen riesa.
Huijaukset: Yleisiä ovat muun muassa räätälöidyt "jalokivihuijaukset", ylihinnoitellut taksimatkat (taksamittarin käytöstä kieltäytyminen), räätälihuijaukset sekä sisäänheittäjien järjestämät baarihuijaukset.
Rikokset yöelämässä: Juomiin on toisinaan sekoitettu huumaavia aineita ryöstöjen tai muiden rikosten mahdollistamiseksi.
Seksuaalirikokset: Turisteihin kohdistuu myös seksuaalirikoksia, joiden uhriksi voi joutua esimerkiksi yöaikaan yksin liikkuessa.
jätti juomat ja naisen maksamatta kyseli rehvakkaana ettekö tiä kuka mä olen. eko korkealla suomalaisella auto kuskilla.
Ilmastokin pelastuu...