Minusta Crocsien paheksuntaa on liioteltu. Ovat nykyään jo niin yleiset ettei kukaan katso pahasti ellei nyt
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähiölunttanat vetelee linttaan tallatuilla crocseilla. Kaunista
Mielenkiintoista. Miten crocsit astutaan linttaan?
Näin yhden mummelin vetävän niitä perässään tässä yx pvä; olivat niiin kuluneet pohjista, ettei kantapäässä ollut enää mitään. Mummeli näytti menevänsä pankkiin, varmasti saita kuin Mikä 🤭
Pidän näitä muoviläpyttimiä pihallamme ja postin hakiessa, siihen kuin tehty. Ei kiitos mihinkään muualle.
Koska ne on hitto mukavat! Samasta syystä käytän nykyää collegehousuja/collegesortseja enkä enää farkkuja/farkkusortseja.
Vierailija kirjoitti:
Liikun lähinnä Järvenpäässä ja Hyvinkäällä. En näe mitään vtun crocseja missään.
Et varmaankaan muuallakaan koska ne pidetään JALASSA eikä vtussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikun lähinnä Järvenpäässä ja Hyvinkäällä. En näe mitään vtun crocseja missään.
Et varmaankaan muuallakaan koska ne pidetään JALASSA eikä vtussa.
😂🤣😂🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monella sitten nuo aidot kun useimmilla kyllä noita halpoja "puutarha" kenkiä?
Kopiot on mukavammat kuin aidot. Mulla on kumpiakin.
Oli joskus kymmenen vuotta sitten, sen jälkeen kopiot ollut kovia korppuja. Mutta ei aidotkaan enää niin hyviä kun olivat.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 70euroa maksaneet paksupohjaiset Minnie Mouse-crocsit joilla voi mennä vaikka grillijuhliin.
Mikä sai sinut maksamaan muoviläpyttimistäsi 70 euroa? 😳
Ei niitä ole muut paheksuneet kuin av-lehmät. Nehän on uudessa nousussa taas, tulee vaikka minkälaisia kuoseja ja värejä. On paksupohjaisia ja tavallisia.
Mä oon niin tässä aallossa mukana, kun viimeksi niitä kavahdin. Olin hieno ihminen en muovihollannikkaita käytä.
Nyt olen hieno aikuinen nainen ja käytän mitä haluat. Vaikka eriparia aitoja Crocseja, jos niin tahdon.
Käytetäänkö siellä Suomessa edelleen Reinoja jalassa?
mielenkiinnolla luen täällä palstalla suomalaisten ns viimeisimmät 🤭
Terv Ulkosuomalainen
Niiden nolladroppi on hyväksi jalkaterveydelle.