Joko voin lopettaa vaimolle " olet ihana äiti" -teeskentelyn?
Vai täytyykö tätä äitienpäivähymistelyä jatkaa iltaan saakka?
Kommentit (17)
paska äiti ja huono vaimo, minusta tämä hymistely vain on kiusallista teeskentelyä. Niin että suuttuvatko naiset jos tässä vaiheessa heittäytyy ihan tavalliseksi, vai pitääkö palvomista jatkaa nukkumaanmenoon saakka?
Vierailija:
paska äiti ja huono vaimo, minusta tämä hymistely vain on kiusallista teeskentelyä. Niin että suuttuvatko naiset jos tässä vaiheessa heittäytyy ihan tavalliseksi, vai pitääkö palvomista jatkaa nukkumaanmenoon saakka?
Samalla voit marssia ovesta ulos. Vaimosi on ansainnut paremman miehen.
Ei meillä ainakaan kukaan hymistele ja teeskentele. Tottakai saan lahjan ja aamupalankin sänkyyn, mutta sen jälkeen on ihan tavallinen päivä. Onko vaimosi jotenkin häiriintynyt narsisti, vai miksi luulet, että häntä pitää palvoa ja teennäisesti lirkutella koko päivä? Oletko ihan varma, että hän edes haluaa sellaista, koska itse en voisi kuvitellakaan.
Valitettavasti vain tuollaisia ap:n kuvaamia parisuhteitakin on olemassa. Surullista.
isin pitää saada kans oma pussukka! Niinqu onginnasta lapset saa omat lahjat. Nih!
siksi tulin nyt täältä kysymään kun en halunnut vaimoa suututtaa...
Sano vaik, että ahistaa niin vitusti se, että pitää toivottaa hyvää äitienpäivää ja silleen.
Kun muistelen että täällä olisi joku isänpäivän aikoihin kysellyt samaa asiaa, tosin silloin kysyjä sai vain aikaan tirskahteluja..
Koitin hakea kyseistä viestiä, mutten löytänyt, muistaako kukaan muu?
Onkohan teillä sitruunan syöneil mutseil joku asenneongelma, kun olette noin herkkiä? :)
äitienpäivälahja on se, kun hän painuu penskojen kanssa koko päiväksi anoppilaan ja minä saan rentoutua yksin kotona.
Nainen: " tänään on MUN päivä,sun ON oltava mulle kiltti,minä ANSAITSEN edes KERRAN VUODESSA palvontaa,minä marttyyriuhrautujaainaitsenijätänviimeiseksi....(Tässä vaiheessa ap lopettaa kuuntelemisen)........................"
Mies: " KULTA RAKAS,sinä olet MAAAAAAAAAAAILMAN paras äiti,anna minä keitän sinulle kahvia,lapset luututkaa lattiaa kun iskä palvelee äitiä joka makaa sängyssä (aivan niinkuin joka ainoa sunnuntai-aamu,ap miettii mielessään"
Ja nääin päivä jatkuu....
En ole iskä, vaan halusin tosiaan tsekata millaisen vastaanoton tällainen aloitus saa näin äitienpäivänä, kun isänpäivänä samanlaiseen aloitukseen tuli tosiaan vain huvittuneita kommentteja :D
Mutta kai se äitienpäivä on äidille PYHÄ, jota ei saa muut vähätellä kuin äiti itse ;)
Vierailija:
En ole iskä, vaan halusin tosiaan tsekata millaisen vastaanoton tällainen aloitus saa näin äitienpäivänä, kun isänpäivänä samanlaiseen aloitukseen tuli tosiaan vain huvittuneita kommentteja :D
Mutta kai se äitienpäivä on äidille PYHÄ, jota ei saa muut vähätellä kuin äiti itse ;)
mä teen kakun ja sitten jutellaan. No ei se isänpäiväkään erilainen ole, mä teen kakun ja sitten jutellaan. Mä tosin tykkään tehdä kakkuja.
terveisin yh-äiti, joka viettää äitienpäivää ex anoppinsa ja äitinsä kanssa kimpassa
Jätä koko eukko. Ja jos ei ole, mikä helvetti sinun ongelmasi on?