Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin Hesburgerissa, jäi nälkä

Vierailija
20.05.2026 |

7,70€ maksaa juustohampuraisateria "isoilla" ranskalaisilla. Sisältää itse hampurilaisen, ranskalaiset ja vaihtoehtoisen juoman. Ei ollut rahansa arvoinen. Markettien salaattibaareista (15,80€/kg) saa parempaa ruokaa saman rahan edestä. Eikä jää nälkä.

Oikea hinta tuolle Hesburgerin aterialle on puolet nykyisestä. Se on eräänlainen aikuisten lasten ateria.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Se on pieni. Naiselle sopiva. Ota kaksi joskus tai iso annos.

Vierailija
2/7 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, pelkkä iso vitsi nykyään. Määrät pienentyneet ja hinnat nousseet. Itsetekemällä  saa parempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin kerran kanawrapin. Noin 600 kcal. Kohta tuli nälkä.

Vierailija
4/7 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noihin kannata nykyään mennä. Jumalattomat hinnat ja onneton annos. Itse olen alkanut syömään pelkässä pizzeriassa jos syön roskaruokaa. 

Vierailija
5/7 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesburgerissa ei ole mamma-ateriaa, röhnää kotisohvalla ja wolttaa koko niiden ruokalista poislukien kasvisvaihtoehdot.

Vierailija
6/7 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei noihin kannata nykyään mennä. Jumalattomat hinnat ja onneton annos. Itse olen alkanut syömään pelkässä pizzeriassa jos syön roskaruokaa. 

Pari kertaa olen käynyt kun tarjottiin.  Jos ei oikeaa grilliä ole niin sitten ruoa  annos huoltsikalta tms.

Vierailija
7/7 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähigrillillä on huippusafkat mutta 15v samalla reseptillä ollut majoneesi maistuu jo kerran syödyltä, pilaa ja peittää kaikki muut maut eikä vaihtoehtoa ole tarjolla. Poiskaan ei voi jättää kun sitten kuivaa ja kaupasta haetun hesen majoneesin mukaan ottaminen olisi vähän hölmöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi