Jeti Rostedt on rikas kuin kroisos vaikka ulosotossa on hirveitä summia.
Jeti vain kaataa tärpättiä kitusiin ja nauraa partaansa. Tosin naama yleensä aika huolitellun näköinen, kun tekee niitä juutuubivideoitansa.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ulosotto kaikkea vie. Jos on isot tulot, niin 50%.
Äskettäin laskin, että jos tinaisi 2200, niin kyllä uo veisi niin paljon, että jäisi vaan noin 1400 jotain, alle 1500..
Mulla laskuri näytti, että uo veisi yli 700.
Tekeekö mitään 8-16 duunia millään 1450 e kuukausipalkalla,
voin sanoa suoraan, että ei kiinnosta.
Mä teen kolmivuorotyötä ja palkasta menee monta sataa kuukaudessa ulosottoon. Mä haluan ne velat pois ja luottotiedot puhtaaksi.
Jeti saa ajaa mua aina kun haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se yleisesti tiedossa. Odottelee velkojen vanhentumista. Sai pelkästään Aninkaisten myynnistä yli 100 MEUR, jotka jemmattu Gaymen- saarille.
Niin varmaan. Kyllähän tuolla rahalla maksaisi helposti muutaman millin velat. Kuka muka olisi maksanut 100 MILJOONAA turkulaisesta kiinteistönvälityspuljusta?😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se yleisesti tiedossa. Odottelee velkojen vanhentumista. Sai pelkästään Aninkaisten myynnistä yli 100 MEUR, jotka jemmattu Gaymen- saarille.
Niin varmaan. Kyllähän tuolla rahalla maksaisi helposti muutaman millin velat. Kuka muka olisi maksanut 100 MILJOONAA turkulaisesta kiinteistönvälityspuljusta?😂
Rikoskumppani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ulosotto kaikkea vie. Jos on isot tulot, niin 50%.
Äskettäin laskin, että jos tinaisi 2200, niin kyllä uo veisi niin paljon, että jäisi vaan noin 1400 jotain, alle 1500..
Mulla laskuri näytti, että uo veisi yli 700.
Tekeekö mitään 8-16 duunia millään 1450 e kuukausipalkalla,
voin sanoa suoraan, että ei kiinnosta.
No nyt on sakeaa settiä. Jos olet velat hankkinut, niin eikö olisi hyvä, että 700 euroa kuussa menisi niiden maksamiseen? Kai niihin lyhennyksiinkin on mennyt aika paljon, silloin kun olet velan ottanut ja ennen kuin ne menivät ulosottoon? Velan otto kiinnostaa, mutta takaisin maksu ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikoskumppani
Mikä helvetin rikoskumppani, Aninkaisten nykyinen omistaja vai?
Vierailija kirjoitti:
Jeti saa ajaa mua aina kun haluaa.
Kova on sulla taso
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikoskumppani
Mikä helvetin rikoskumppani, Aninkaisten nykyinen omistaja vai?
Palkkaa yksityisetsivä, jos Jeti niin paljon kiinnostaa tai tutki asiaa itse.
Mikähän siinä että kiinteistösijoittajia on meidänkin firmassa mustalla listalla. Syy etteivät maksa laskuja. Ei tuo Jeti mutta paikallisia. Remppa-ala meillä. Muiden kanssa ei oke ongelmia kun on b to b mitä tehdään.
Ei kannata veroja enää maksaa. Eikö kukaan ihmettele miksi suomessa firmat menee konkkaan. Verot on liian isot ettei yritystä kannata perustaa ja sen takia tulee velkaa. Jetin kebabbi menestyy koska Espanjassa ei verottaja ole koko ajan vaatimassa rahaa. Suomessa jos perustat baarin niin joutuu maksaa kaikenlaisia maksuja heti niin paljon että firmat on tappiollinen ekan kuukauden aikana.
Jethron aninkaisten osuus meni pakkohuutokaupassa alihintaan sijoittajalle. Jethro varmaan hävisi siinä 10 miljoonaa.
Noin se lahjakkuus perintöö. Poikakin vielä puhuu rahansa, mutta suosittelisin silti ekonomin opintoja.