Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Suomen tylyimmät ihmiset asuvat IS:n lukijakyselyn perusteella Uudellamaalla

Vierailija
19.05.2026 |

Ei yllätä. Selkeä ilman äänestystäkin. Olen entinen helsinkiläinen ja paras päätös oli muuttaa muualle. Vanhemmat ja isovanhemmat ovat asuneet siellä aina ja asuvat edelleen.
1. Uusimaa

Ykkösestä ei jäänyt epäselvyyttä. Noin 41 prosenttia vastaajista äänesti, että Suomen tylyimmät ihmiset asuvat Uudellamaalla.

https://www.is.fi/asuminen/art-2000012003049.html

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet niistä negatiivisista mielipiteistä johtuu siitä käsittömästä Helsinki-vihasta, mitä ihmeekseni täällä kohtaan. Maalaiset ovat vain ,päättäneet, että pääkaupungissa on pelkästään kiireisiä, vakavia, tylyjä egoisteja. 

Vierailija
2/12 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi varmaan viihdynkin täällä niin hyvin. Saa olla rauhassa eikä tarvii kuunnella lätinöitä vierailta ihmisiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen psykologiahan jo sanoo, että helsingin kaltaisissa kaupungeissa ei voi asua onnellisesti kuin oikeasti harvat ja valitut, kaupunkeja ei alunperinkään ole suunniteltu asumiseen vaan työhön ja seurusteluun, ihmekös, että joku kolmasosa pk-seudun ihmisistä käyttää masennuslääkkeitä. Ja yleisestikin, mitä masentuneet ihmiset tekevät, menevät onanoimaan porukalla netin syöväreihin ja sitten tulee iltasanomat tekemään kyselyn.

Hurjaa.

Vierailija
4/12 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla. Minun kokemusteni mukaan tylyimmät ihmiset asuvat Lapissa. Siellä aikuisetkin möläyttelevät kuin pikkulapset. 

Vierailija
5/12 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa. Olen asunut 4 eri maakunnassa. Uudellamaalla oli kivimmät ihmiset. Turistit vastailee. Menkää asumaan ja miettikää uudelleen.

Vierailija
6/12 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kolme vähiten pidettyä: Helsinki,Turku ja Maarianhamina ovat omia suosikkejani. Turusta pääsee halvalla Maarianhaminaan, niin toki siellä tulee käytyä.On kokoaan isompi kaupunki,täynnä kivoja kahviloita ja ravintoloita. Helsinki taas Suomen ainut iso kaupunki missä on aina kiva käydä moikkaamassa tuttuja. Tampereesta en osaa sanoa,koska en ole siellä koskaan käynyt.

Vierailija
7/12 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset eivät ymmärrä, että suuressa ihmismäärässä ei ole mahdollista huomioida kaikkia. Kiire ei tarkoita töykeyttä.

Vierailija
8/12 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkaa Jyväskylän alueelle (Korpilahti, Toivakka, Lievestuore), niin huomaatte, että täällä sitä vasta k#sipäisiä löytyy. Varsinki paikalliset.

Vierailija
9/12 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on paljon junan tuomia hesalaisia. Samoin hevonkuusesta tulleita siirtolaisia. Eivätkö he olekaan mukavia ja iloisia uusmaalaisia? 

Vierailija
10/12 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Camel-driverit ja hottentotit ovat tylyä porukkaa, purevat ruokkivaa kättä !

Vierailija
11/12 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut Järvenpäässä. Missään muualla en ole tavannut niin perusilkeitä ja v*ttumaisia ihmisiä kuin siellä. Aivan käsittämättömiä tyyppejä! Olen asunut pitkään Helsingissä. Kyllä täällä on paljon rennompaa porukkaa kuin ummehtuneessa pikkukaupungissa. 

Vierailija
12/12 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla. Minun kokemusteni mukaan tylyimmät ihmiset asuvat Lapissa. Siellä aikuisetkin möläyttelevät kuin pikkulapset. 

Tämä. Tuntuu, että kaikilla on joku D-vitamiinin puutoksesta johtuva mielenterveyshäiriö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi