Ihana Äitienpäivälahja :)
Tulin töistä, ja lappu oli pöydällä että katso näyttö. Näytössä meidän 2 vee piteli korttia jossa luki Hyvää Äitienpäivää T:xx
Voi että tulin hyvällä tuulelle :)
Ja sitten vielä huomasin ihonhoitotuotteita ja lahjakortin kosmetologille :)
Mitäs kivaa te saitte ?
Kommentit (19)
Mies on lähtenyt aamulla kuudeksi töihin. Oli poiminut pöytään kimpun valkovuokkoja. Ja kuoressa lahjakortti kosmetologihoitoihin ja tyttäreltä ihana vihreä lummekortti, runon kanssa.
Ihanaa että ehti muistamaan... valitettavasti joutuu yllättäen vielä ylitöihinkin. Eilen jo syötiin perheen kanssa sen takia. Ja nyt ehtiikin käydä omalla äidillä ja isoäideillä.
molemmilta tyttäriltäni maljakon, kummassakin muovikukkakimppu. He tietävät mun viherpeukalon olemattomuuden. Sitten sain vielä uuden pöytälampun yöpöydälleni, sellaisen, joka on samaa väriä kuin päiväpeittoni. Tyttäret 4v ja 6v. Kortit tekivät tarhassa.
On ollut tapana äitienpäivinä. Lahjaa en mieheltäni vaadi. Isänpäivänä menemme ravintolaan syömään. Nämä traditiot ovat meistä ihan kivat.
.. poika 4,5v. nukkuu vielä, olisi eilen jo halunnut antaa päiväkodissa tekemänsä lahjan (jouduin kieltämään kauniisti), ja hyvä että nukahti kun on niin malttamaton!
Poikkeuksellisesti nukkuu JUST tänä aamuna näin pitkään ja äiti odottaa suurta yllätystään :)
T. onnellinen yh
äitienpäivää kokoonnumme viettämään oman äitini luo sisarusteni perheiden kanssa. Tiedossa siis hulinaa, kun lapsenlapset leikkivät keskenään.
1 v ihanainen tytär ja poikaystäväni herättivät, kortissa oli vauvelin valokuva ja ajatuskupla jossa luki " ihana äiti" . poikaystäväni oli korttiin kirjoittanut " olet parasta mitä minulle on tapahtunut, ja paras äiti lapsellemme" . lisäksi oli lahjakortti täydelliseen jalkahoitoon. sängystä noustessa keittiössä odotti katettu aamiaispöytä poikaystävän tekemine mansikkatäytekakkuineen :D olen saanut valita päivän ohjelman, joten lähdemme luukkiin ulkoilemaan ja piknikille.
mies nukkui yhdeksään ja meni sohvalle katsomaan lasten ohjelmia. että aika perinteinen aamu. lapsilta sain kortit jo eilen.
Ei jaksanut eilen edes pakastekakkua mulle hakea lähikaupasta. Mä en taida jaksaa pestä sen kalsareita...
Sanoin kuitenkin aamulla, että on paha mieli, kun ei ees onnittele. Sitten halasi ja onnitteli. Poika 1vee. Viime äitienpäivänä sama juttu, ja paha mieli. Sanoin suoraan, että olisi kiva jotenkin tulla muistettua - itse kun olin pieni, järkättiin oman isän kanssa aamiaiset,kortit (usein itsetehdyt) lahjat, kukat jne. Eihän ihan pienet vielä osaa omasta aloitteesta...
yhdeltä kotiin ja sitten saan ylläreitä, kuulin että mies ja pojat ovat niitä monta päivää miehen vaatekaapissa piilortelleet.
sitten syömään valmiiseen pöytään minun äidille ja kakut ja kahvit päällle :)
eli täydellinen äitienpäivä :)))))
ite nousin kasilta lasten kanssa aamupalalle. Pöydällä on kyllä keltainen ruukkuruusu odottamassa, kai se mulle on tarkotettu. Pakastekakku sulamassa ja tiedän saavani ensimmäisen kerran lahjankin. Mutta odotellaan vielä miestä.. :-)
Saan pojalta kerhossa tehdyn kortin ja ruukun, johon on istutettu jokin siemen (ilmeisesti auringonkukka). Tosin en ole varma onko siemen enää tallellakaan, kun ruukku on jo pariin otteeseen kaatunut innostuneelta pojalta ja mullat ovat olleet pitkin ja poikin :)
Mieheltä tuskin saan mitään, meillä ei ole tapana ostaa toisillemme lahjoja, lasten lahjat riittävät.
Ja 19: tuo 100 ¿ lahjakortti puutarhaliikkeeseenhän on aivan upea! Olisin ikionnellinen moisesta.
Myöhemmin tarjosi suklaakakkua, jonka olin itse pe ostanut. Jouduin sanomaan että sinä saat leikata, koska äitienpäivä.
Puoleltapäivin viedään anoppi syömään, jolloin saan siis itsekin syödä. Siis lounas ei ole minulle :(
Olen hoitanut 85 %;sti meidän kaksivuotiasta poikaa (käyn itsekin jo töissä).
Muutoin mies on hyvä ja ihana, mutta tää lapsenhoito ja nää äitienpäivät nyt on tällaisia.
turhan aikaisin...).