Euroviisut ja kuunkuiskaajat
Pete ja Linda sijoittuivat ihan hyvin kun verrataan vaikka kautta aikain suurimpaan floppiin kuunkuiskaajiin. Edelleen tunnen suurta häpeää, että kuunkuiskaajat ovat joskus esiintyneet euroviisuissa.
Kommentit (31)
Kuunkuiskaajat oli mun suosikki ja edelleen rakastan sitä esitystä.
Pera55 kirjoitti:
Niistä tuli mieleen kaksi peräkamarin tyttöä oli kyllä karmiva
Näin sanoo karmiva peräkammarin tyttö. Oi ironiaa.
Eikö Viisuihin olisi voinut lähettää Masennustytöt eikä mitään kiimakiljuntaa?
Darude aiheutti vielä enemmän häpeää
Ei pylly vasten pyllyä pum pumia nolompaa olekkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja erityisesti se Sebastian Rejman. Siinä oli Suomen euroviisuhistorian nollakohta!
Vierailija kirjoitti:
Ei pylly vasten pyllyä pum pumia nolompaa olekkaan.
Mitenkäs se ympäritatuoitu poikaparvi joka huuti apinahuutoa ja lauloi "Saatana saapuu katon läpi huumeineen!"...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja erityisesti se Sebastian Rejman. Siinä oli Suomen euroviisuhistorian nollakohta!
Mun mielestä ehkä Jasminen euroviisukampaus oli se hetki, kun sai eniten kärsiä ja hävetä.
Kuunkuiskaajat oli ihan hyvä ja yleisöäänillä olisivat päässeet finaaliin, mutta juryjen mielestä eivät sinne kuuluneet, niin karsiutuivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ehkä Jasminen euroviisukampaus oli se hetki, kun sai eniten kärsiä ja hävetä.
Ja meillä oli KAIKKI mahdollisuudet lähettää Nightwish, mutta raati sanoi ei. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja meillä oli KAIKKI mahdollisuudet lähettää Nightwish, mutta raati sanoi ei. :(
Sori, NW olikin eri vuonna.
Kuunkuiskaajat oli hyvä verrattuna Pertti Kurikan Nimipäivät. En vieläkään tajua kenen mielestä se oli hyvä idea. Yritettiinkö sillä jotain sympatiapisteitä saada, melkein oli jo loukkaus kehitysvmmaisia kohtaan
Seuraavaksi pitää lähettää Erkki Junkkarinen tai Esa Pakarinen hanureineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, NW olikin eri vuonna.
Sekoitin Nina Åströmiin.
Ps. kahdessa peräkkäisessä viestissä tunnusluku oli 888.
Vierailija kirjoitti:
Kuunkuiskaajat oli hyvä verrattuna Pertti Kurikan Nimipäivät. En vieläkään tajua kenen mielestä se oli hyvä idea. Yritettiinkö sillä jotain sympatiapisteitä saada, melkein oli jo loukkaus kehitysvmmaisia kohtaan
Se oli punkkia! Punkin estetiikkaan kuuluu rosoinen laulu ja muutenkin esiintyminen ja olemus. Hauska ja tarttuva kappalehan se oli. Euroviisuyleisöllä ei vain useinkaan ole huumorintajua, ajattele vaikka Silvia Nightia.
Mitäs vikaa Työlki ellää -biisissä oli? Parempaa musaa kuin tämän päivän huhheppi ja hiphuppu.
Jasminen "Niin Kaunis on Taivas" on kyllä ollut kaikkien aikojen huonoin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Nolla-Kojo oli pahempi.
Ja Kojon biisi on myös aivan kelvollinen. Parempi kuin moni tämän ajan tekele.
Niistä tuli mieleen kaksi peräkamarin tyttöä oli kyllä karmiva