Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisilla ja koirilla on erityinen yhteys. Miehet eivät koskaan voi ymmärtää tätä.

Vierailija
17.05.2026 |

Miehet eivät koskaan voi ymmärtää tätä, koska eivät kykene syvempään kommunikaatioon. Koira ei loukkaa tai petä naista. Miehet eivät useinkaan kykene uskollisuuteen...

Kommentit (5)

Vierailija
2/6 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos aloituksesta <3 olet oikeassa! 

Muuten, en ole koskaan kuullut koirasta joka inhoaisi naisia. Miehiä vihaavia koiria olen kyllä tavannut. Mistähän johtuu?

Vierailija
3/6 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten, en ole koskaan kuullut koirasta joka inhoaisi naisia. Miehiä vihaavia koiria olen kyllä tavannut. Mistähän johtuu?

Luulen, että monet koirat vaistoavat aggressiiviset tai pahantahtoiset miehet. Olen kuullut tapauksista, joissa naisen koira ei pitänyt naisen miesystävästä, ja lopulta miesystävä paljastui pahoinpitelijäksi/hyväksikäyttäjäksi/pettäjäksi. Koira siis tiesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/6 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että monet koirat vaistoavat aggressiiviset tai pahantahtoiset miehet. Olen kuullut tapauksista, joissa naisen koira ei pitänyt naisen miesystävästä, ja lopulta miesystävä paljastui pahoinpitelijäksi/hyväksikäyttäjäksi/pettäjäksi. Koira siis tiesi.

Koirilla on kuudes aisti. Luottaisin enemmän koiraan kuin mieheen.

Vierailija
5/6 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhut varmaan matu äijistä. Naiset on tyhmiä kun pettävät miehiä näiden kanssa. 

Katkera incel 😂

Vierailija
6/6 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun osaa käyttää kieltään niin muulla ei ole väliä.

Onko p0rno mädättänyt aivosi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi