Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka ovat ikäistään vanhemman näköisiä?

Vierailija
16.05.2026 |

Aina saa lukea, miten ihmisiä luullaan nuoremmiksi kuin he oikeasti ovat. Minä näytän ikäistäni vanhemmalta. Sairastuin +30 v iässä ja ulkonäkö rupsahti ihan hirveästi sairauden ja kipujen takia. Osa tuli ihan kommentoimaan, että etpä näytä enää nuorelta. Työkaveri totesi, että enkös ole 44 v, kun olin 33 v. Kukaan ei koskaan kuvittele minun olevan ikäistäni nuorempi. Minut mielletään n. 44-vuotiaaksi, vaikka olen vasta 36 v. Peilistäkin katsoo ihan selvä täti-ihminen. Huonosti nukuttu yö vanhentaa vielä entisestään.

Onko täällä muita kaltaisiani? Kaipaisin vertaistukea.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti olen ikäistäni vanhemman näköinen. Hiusraja on vetäytynyt todella kauas, kasvot roikkuvat. Kumma kyllä ryppyjä ei suuremmin ole. 

Vierailija
22/26 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut.  13 vuotiaana ajoin mopolla reilusti.  16 vuotiaana pääsin ravintolaan ja sain kaupasta olutta.  Viiskymppisenä olin raihnainen eläke ukko. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa nää "meet vaan kosmetologille" ja "pysy kaukana auringosta". Ei kosmetologikaan ihmeisiin pysty, eikä ohuen ja herkän ihon kanssa juuri tehdä mitään intensiivisiä toimenpiteitäkään. Kampaaja voi saksia latvoja tai muotoilla tukkaa, vaan eipä se vaikuta mitenkään esim. hiusrajan karkaamiseen tai hiusten ohentumiseen. Päälle vielä jos on kudostyyppi joka roikkuu herkästi, niin avot. 

No anteeksi yritin auttaa..

Eiköhän aikuiset naiset tiedä jo itsekin mistä hakea apua näissä asioissa. 

Vierailija
24/26 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ollut.  13 vuotiaana ajoin mopolla reilusti.  16 vuotiaana pääsin ravintolaan ja sain kaupasta olutta.  Viiskymppisenä olin raihnainen eläke ukko. 

Minä hain muille tupakkaa 15-vuotiaana. Puin päälleni äitini tuulitakin ja pipon, menin aikuisesta.

Vierailija
25/26 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa nää "meet vaan kosmetologille" ja "pysy kaukana auringosta". Ei kosmetologikaan ihmeisiin pysty, eikä ohuen ja herkän ihon kanssa juuri tehdä mitään intensiivisiä toimenpiteitäkään. Kampaaja voi saksia latvoja tai muotoilla tukkaa, vaan eipä se vaikuta mitenkään esim. hiusrajan karkaamiseen tai hiusten ohentumiseen. Päälle vielä jos on kudostyyppi joka roikkuu herkästi, niin avot. 

No anteeksi yritin auttaa..

Eiköhän aikuiset naiset tiedä jo itsekin mistä hakea apua näissä asioissa. 

No sittenhän koko keskustelu on turhaa.. Keskustelu palstalla.

Vierailija
26/26 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pitkään ollut ikäistäni vanhemman näköinen. Kymmenen viime vuotta ovat olleet haastavat. No nyt sitten vissiin näytän eläkeläiseltä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi