Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menneisyyttä ei ole olemassa, mutta valitsemme menneisyydestä asioita joista olemme oikeasti huolissamme

Vierailija
16.05.2026 |

Voin suuttuakin jostain asiasta mikä on menneisyydessä. Suutunko silloin olemattomasta? Mistä minä oikein suutun silloin? Suuttumus on kuitenkin tosiasia kun olen erehtynyt suututtamaan itseni. Oletteko huomanneet ilmiön?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin vääryys vuosien takaa nousee muistoista mieleen ja yhtäkkiä olen suuttunut. Miksi ei milloinkaan sillä tavalla että jokin oikeus vuosien takaa nousee ja yhtäkkiä olisikin ilahtunut? -ap

Vierailija
2/3 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä, että vaikka menneisyyttä ei ole (eli kun asiat lakkaavat olemasta, niitä ei sitten enää ole), HISTORIA kuitnkin on olemassa nykyhetkessä. Toisin sanoen se, miten ne menneisyyden aikanaan olleet asiat vaikuttavat meihin ja meidän tulevaisuuteenkin nyt. 

Vaikutukseen voi vaikuttaa tässä hetkessä käsittelemällä menneitä fiksusti. Niitä ei pidä unohtaa, vaan ymmärtää. Silloin voi saada paremman tulevaisuudenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokin vääryys vuosien takaa nousee muistoista mieleen ja yhtäkkiä olen suuttunut. Miksi ei milloinkaan sillä tavalla että jokin oikeus vuosien takaa nousee ja yhtäkkiä olisikin ilahtunut? -ap

Nousisi sieltä hyviäkin asioita, jos niitä miettisit ja muistelisit. Se on valinta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä