Te joita mies pahoinpitelee tai pahoinpiteli..
Tunnetteko tai tunsitteko syyllisyyttä asiasta? Useinhan riidassa molemmat ovat sanomassa asioita jotka loukkaa ja sitten toinen saa selkäänsä.. Minä tunnen vaikka tiedän että käsiksi käyminen on väärin.
Kommentit (5)
Eivät ne oikeuta ketään lyömään. Jotkut käyttävät nyrkkejään kun ahdistuvat siitä että eivät ole verbaalisesti niin lahjakkaita ja purkavat kiukkunsa väkivalloin.
Entisessä parisuhteessani kumppanini oli narsisti, joskus lyömiseen ei tarvittu mitään erikoista.
Muista,
vaimon lyömisestä ei ole pitkä askel siirtyä lasten hakkaamiseen.
Yhden kerran kun on heilauttanut nyrkkiä on se huomattavasti helpompi tehdä uudestaan.
Mies hankkii apua tai lähtee litomaan. Näin sinua neuvoisin.
jos toinen on ollut rasittava.. minusta se on hälyttävää. ei se tilanne parane hakkaamalla.
takaisin. Ukko soitti poliisit oveni taakse keskellä yötä (ei asuttu yhdessä, heitin hänet pihalle). Oli siinä pollareilla vähän ihmettelemistä kun liki 2 metrinen äijä teki minusta, alle 160cm tyttösestä rikosilmoituksen.
Katsoivat vaan etten minä tarvitse lääkariä ja veivät ukon mahdollisimman kauas hänen tavarat mukanaan.
Onko se sitte niin että ansaitsette toisenne? Minua mies pahoinpiteli ja miehen sukulaisten ja kavereiden kommentti oli että mun syytähän se oli.
kiinnikäymisen provosoinnillani. Viimeistä ja tavallaan pahinta en kyllä koskaan opi ymmärtämään, vaan ehkä rima oli sillon jo niin matalalla että vähempi ärsytys riitti.
Tosin minussa ei koskaan oikein näkynyt jälkiä mukiloinnista, oli enemmän sellaista retuuttamista ja tukistamista, vaikka viimeiseksi sain kyllä kaksi tai kolme lyöntiä. Erosimme jokin aika sen jälkeen.