Olisi ihanaa jos saisi tuloja vaikka n 2000 euroa kuukaudessa
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
1600 netto palkka olis kiva. Jää jotain säästöön. Raha riittäisi hyvin elämiseen.
Saan tukina tuon verran, eikä jää mitään säästöön ja joudun käymään ruokajonoissa.
Vierailija kirjoitti:
suomessa kaikki tienaisi yli 2000e ja työttömillekin olisi varaa maksaa kohtuullisia tukia, jos vihreä siirtymä ei olisi tuhonnut suomea ja vienyt työpaikkoja.
Älä viitsi sönköttää tätä. Maailmaa muuttuu. Miksi muilla mailla menee hyvin, mutta vain Suomi kärsii?
Se varastettu reppu ja sateenvarjo on varkaille TUHOONVIHITTYÄ JEHOVA YHWH TIETÄÄ . MOOSES.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
suomessa kaikki tienaisi yli 2000e ja työttömillekin olisi varaa maksaa kohtuullisia tukia, jos vihreä siirtymä ei olisi tuhonnut suomea ja vienyt työpaikkoja.
Älä viitsi sönköttää tätä. Maailmaa muuttuu. Miksi muilla mailla menee hyvin, mutta vain Suomi kärsii?
Suomihan otti tiukemmat ilmastotavoitteet käyttöön kuin muut Euroopan maat.
Lisäksi Suomessa autoilun kieltämisen seurauksena tuhannet kivijalkaliikkeet ovat lopettaneet kannattamattomina. Ihmiset menee ostoksille isoihin kauppakeskuksiin, jossa on ketjuiikkeet ja hyvät maksuttomat parkkipaikat. Pienet, vanhat liikkeet kuolevat.
Pitää perustaa grillikioski ihan itse .
Vierailija kirjoitti:
Niin minustakin! 1 500 euroakin olisi jo todella hyvä summa.
T. Pitkäaikaistyötön
Muuta Helsinkiin, niin saat tuon verran tukia.
Osaat ehkä tehdä kuumia koiria itse ja myydä niitä . Hot Dog . Osta kaupasta valmiit aineet.
Osta käytetty grillivaunu ja myy kahvia.
Riippuu tilanteesta. Mulla on nyt 2000 euroa kuukaudessa ja puolisolla 1000 euroa osa-aikaisesta työstä. Lasten kulujen ja lainojen takia mahdoton säästää mitään sen ihmeempiä.
Opettele leipomaan sämpylää ja myy niitä.
Vierailija kirjoitti:
Pitää perustaa grillikioski ihan itse .
Noita on pilvin pimein. Se mitä kaipaan ravintoloihin, on kunnollista ruokaa riittävän isolla kasvisten määrällä, eikä mitään makkispekkistä kahdella t8maatilla tai sushi-piperrystä. Ei ole montaa sellaista ravintolaa, jos boikotoi S-mafiaa, kuten minä.
Missä ketjusta ovat Kaisa kosmetologi 21v, jolla on 10 sijoitusasuntoa ullanlinnasta?
Mahtaako noi jäätelöautot ja grillivaunut kuin kahvilat veroja maksaa tai pienet pikakioskit.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kun sanot noin! Ei tulojen tarvitse olla mitenkään isot, että elää jo hyvin ja pystyy jopa säästämään. Oma netto 2400 ja pärjään ihan loistavasti.
Yksi sillä pärjää. Mutta 2100€ tienaavalla 3 lapsen isällä ei jää senttiäkään kun maksaa lainat ja laskut.
Vierailija kirjoitti:
Heh, mä laitan tuon verran säästöön ja sijoituksiin kuussa :D
HEH OLIPA HAUSKA JUTTU. OLET PAREMPI IHMINEN!!!
Mulle jää verojen jälkeen joka kuukausi noin 3500 euroa puhtaana käteen. Silti olen joutunut ottamaan velkaa. Kaikki rahat menee sitä mukaa, kun niitä tulee. 100 euroa kuukaudessa menee indeksirahastoon, onneksi pankkivirkailija ehdotti sitä kun lainasin pankista 20 000 kulutusluottoon. Mulla on siis velaton omistusasunto.
Ei ne suuret tulot vaan pienet menot.
Ihan vanhoja asuntoja myydään edullisesti missä voi asua 10 vuotta niissä on isompi vastike koska remontit . Siitä pääsee silti alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Tsekkasin juuri, että jos jäisin nyt työttömäksi, enkä enää työllistyisi ennen eläkettä, niin eläke olisi 2500€ kuussa + vuosittaiset palkkakerroin korotukset. Ihan hyvin tuolla voisi elää. Vapaaehtoisesta eläkevakuutuksesta saisin vielä tuohon päälle 1000€ per kuukausi 10 vuoden ajan.
Melkein sama, paitsi eläke olisi 125 € kuussa eli ei yhtään sama. Kiitti vaan Suomi. Kiitti vaan työnantajat, älkää vaan enää koskaan palkatko minua. Oispa varaa edes ostaa olutta.
Nuoret asuu kimppa vuokra asunnoissa koska menot jää niin pieneksi siksi voi matkustaa ja elää hyvin. Vaikka pienet tulot.
ei tutkinnolla töitä saa. pitää olla vähintään 5v työkokemusta juuri siitä haettavasta työstä (tai suhteita)