Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Missä vaiheessa alkoholinkäytöstä tulee ongelmallista?
12.05.2026 |
Työkaveri juo enemmän kun useimmat muut. Tulee mieleen että milloinntuohon puututaan.
Kommentit (4)
Kuka puuttuu? Jos ei oo kännissä töissä, eikä krapulassa niin no can do.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kai alkoholinkäyttö on ongelmallista, kun aamulla heti heräämisen jälkeen ottaa lisää alkoholia.
Hoida sinä vaan omat juomises ja anna muiden ryypätä!
Alue: Aihe vapaa
-Kun siitä tulee fyysisesti riippuvaiseksi
-Kun hölmöilee kännissä
-Kun työsuhde tai parisuhde kärsii
-Kun kroppa kärsii