Miten toimia sen nulikan kans????
Hitto et on vaikeeta... Kirjotin aiemmin illalla siitä säädöstä, joka on käyttäytynyt tosi ilkeesti mua kohtaan, lyönyt luurin korvaan ja lähtenyt ryyppäämään, sitten laittanut viestin että tää on nyt tässä.
Sitten nyt äsken laittanut viestin, että ei viitsitä riidellä.
Hällä siis ollut LUKEMATTOMIA hoitoja ja halusin TYHMÄ USKOA että ei olisi tunnevammainen, kylmä ihminen :(
Nyt sitten päätin, että hankkikoot paska elämän, minä en tommosta kattele! Miten ilmaista se hänelle? Varmasti soittaa huomenna, vastatako ja sanoa vai laittaa viestillä huomenna vai meilillä?
Viesti ja meili olisi siitä hyvä että ei heti menisi toisesta korvasta pihalle.
Haluaisin sanoa hänelle jotain tämmöistä, mitä mieltä?:
Oli viimeinen kerta kun nakkaat minulle luurin korvaan ja lähdet juomaan. EN hyväksy sellaista. Halusin uskoa, että et ole itsekäs ja kylmä, tunnevammainen ihminen (on kovasti vakuutellut, että ei ole), mutta et ole teoillasi sitä näyttänyt. Olen pettynyt, mutta en kaipaa sinua elämääni. En voisi ikinä, koskaan luottaa sinuun.
Tuommoisen miehen kanssa ei perusteta perhettä, joka lyö luurin korvaan suhteen alkumetreillä.
Tsempatkaa mua et pysyn tiukkana :(
Älä selittele siinä viestissä niin kauheesti, laita lyhyesti että Mun tyyppiset miehet ei nakkele luuria korvaan, enkä aio jatkaa tätä suhdetta pitemmälle, heippa.