Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko käytätte aurinkorasvoja?

Vierailija
10.05.2026 |

Olen käyttänyt aurinkovoiteita ehkä viime kuun lopusta suurin piirtein. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muksujen käsiin ja niskaan yms mitkä eivät ole vaatteiden peitossa oon laittanut. Jos tiedossa päivä ulkona auringonpaisteessa. Ja niitähän tässä on jo ollut

Vierailija
2/7 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa käytän vain helteellä tai jos olen aurinkoisella päivällä jossain ulkotapahtumassa. Tavallisena aurinkoisena päivänä en käytä jos lähden lenkille tai ostoksille. Yleensä en ole edes ostanut autinkorasvapurkkia kesäksi jos olen koko kesän Suomessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

UV-säteilyindeksin voi tarkistaa esimerkiksi Ilmatieteenlaitoksen sivuilta säätiedoista, kohdasta varoitukset ja turvallisuus. Forecallakin löytyy. Suojavoiteita kehotetaan käyttämään, kun indeksi on yli 3:n. Tänään näkyisi nousevan 4:ään. Kannattaa laittaa suojavoidetta ainakin, jos oleskelee pitempään auringossa vaikka vesillä tai pihatöissä.

Monet näkyy riehaantuneen uv-suojista niin, että niitä käytetään melkein aina. Talvella se on ihan turhaa, kun indeksi on nolla tai hyvin pieni.

Vierailija
4/7 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pystynyt elämään ilman Aurinkorasvoja jo yli 60 vuotta?

En ole havainnut mitään ongelmaa asiasta ilmenevän.

Vierailija
5/7 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän joka ikinen päivä. Useasti päivässä. Satoi tai paistoi. Autossa käytän myös ajohanskoja. En halua maksaläiskiä vanhempana. 

Vierailija
6/7 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän, koska muuten palan ja muutenkin oon ulkona päivät. Yleensä käytän sillein huhtikuun alusta syyskuun loppuun. 

Vierailija
7/7 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pystynyt elämään ilman Aurinkorasvoja jo yli 60 vuotta?

En ole havainnut mitään ongelmaa asiasta ilmenevän.

Eli kaikki ihmiset ovat samanlaisia kuin sinä ja siksi heidän tulee myös toimia samalla tavalla kuin sinä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme