Onko nyt liikkeellä jotain hengitystietautia?
Kaksi naapuria kakoo kuin viimeistä päivää.
t. kerrostaloasukas
Kommentit (9)
Jännä kun en kärsi koskaan flunssasta tai kurkkukivusta, en siis muista minä vuonna olisi ollut kurkku kipeä ja nyt on joku flunssan tyylinen päällä joka kestää päiviä ja päiviä. Normaalisti vaan seuraan kun muut on kipeinä ja mietin että miten mulla ei ole koskaan. Joku virus täytyy olla.
No on jotain ihmetautia liikkeellä. Olin noin viikon oudossa taudissa ja epäilenpä, että se oli koronan uusi variantti tai kuumeeton flunssa.
Vierailija kirjoitti:
Jännä kun en kärsi koskaan flunssasta tai kurkkukivusta, en siis muista minä vuonna olisi ollut kurkku kipeä ja nyt on joku flunssan tyylinen päällä joka kestää päiviä ja päiviä. Normaalisti vaan seuraan kun muut on kipeinä ja mietin että miten mulla ei ole koskaan. Joku virus täytyy olla.
Koivu kukkii, eli olet allergisoitunut sille. Itse ymmärsin olevani sille allerginen vasta koronan aikaan, aiemmin olin luullut toukokuun niistämiset vain kevätflunssiksi. Onneksi minulla on jatkuva allergialääkitys päällä pahan nikkelialleegian takia, joten allergiaoireet ovat siedettäviä. Vuosi sitten älysin ottaa kaveriksi nenäsuihkeen
Muutama viikko yskimistä, hiukan lämpöä ja nokka ummessa. En ole aiemmin vastaavasti sairastanut, en tiedä, mitä oli.
Vierailija kirjoitti:
Koneellinen ilmastointi.
Kuulostaa kauheelta taudilta, onks siihen mitään lääkettä?
Ei ole.