taas on mies putkassa. aina se lupaa rauhottua mutta eipä näytä siltä.
voi vittu, aina saa pelätä missä se riehuu ja kenen kanssa!!perkele
Kommentit (15)
ottaa päähän vaan kun aina saa pettyä kun lupailee että on ihan rauhassa ja pysyy erossa hankaluuksista. mutta toisin käy..
Minä en tuollaista luuseria katselisi yhtään. Valitsin itselleni kunnon MIEHEN enkä mitään idioottia. Kunnon mies osaa käyttäytyä.
MINUN ei tarvitse pelätä miestäni mutta muitten kyllä... se on niiiin noloa ja säälittävää, aikuinen mies.. hohhoijaa....
mies selvinpäin aivan erilainen, ihana,kunnollinen. mutta tuo viina kun meitä ihmisiä muuttaa niin perkeleeksi..
onhan se osittain tottakin. Ja jos olisi jokapäiväistä niin en varmaan olisikaan miehen kanssa. Täytyy myöntää että usein juhlitaankin erikseen..
Siihen vastaat tietty, ettei sun mies tee sellaista. Mutta jos niin kävis, ni tuskin jättäisit.
T: ei ap, joka ei " neuvo" enää ketään. Sen verran olen kaikenlaiseen törmännyt.
Miksei mies vois tulla sukujuhliin ym. Ei kai sillon tartte juoda? Mulla myös muuten mahtava mies mut kännissä agressiivinen, ei siis perheenjäsenille. Ratkaisu tähän on se, et ei juo usein
Ja koska mieheni ei juo kuin 1-2 olutta vuodessa, ei ole syytä pelätä että hän kännissä riehuisi.
Vierailija:
Siihen vastaat tietty, ettei sun mies tee sellaista. Mutta jos niin kävis, ni tuskin jättäisit.T: ei ap, joka ei " neuvo" enää ketään. Sen verran olen kaikenlaiseen törmännyt.
meillä on kyllä parisuhde " muilta osin" kunnossa, viina vaan ei tee hyvää siinä välissä.
Tuntemani ap:n miehen kaltainen tapaus ei vain osaa olla kuivin suin. Porukka tarjoaa juomia, ja sitten jo tapellaankin. Ex-appiukko on kyseessä. Ei kutsuttu sitä edes hääjuhlaamme, kirkkoon vaan, koska tiedettiin mitä tuleman pitää.
Vierailija:
Miksei mies vois tulla sukujuhliin ym. Ei kai sillon tartte juoda? Mulla myös muuten mahtava mies mut kännissä agressiivinen, ei siis perheenjäsenille. Ratkaisu tähän on se, et ei juo usein
putkareissujen vuoksi?? jos suhde muutoin kunnossa, eikä mies aggressiivinen perhettä kohtaan.
niin mulla on varma vastaus; sinne jäisi putkaan imemään peukaloaan.
Kerran jos noin oikeasti meillä kävisi niin asiasta puhuttaisiin paljon ja perinpohjaisesti, jos toisen kerran, järjestäisin meille ajan terapeutille, koska se viestisi jo vakavasta mielenhäiriöstä jos fiksu, sivistynyt ja rauhallinen puolisoni alkaisi " yhtäkkiä yllättäen" käyttäytymään noin.
Vierailija:
niin mulla on varma vastaus; sinne jäisi putkaan imemään peukaloaan.Kerran jos noin oikeasti meillä kävisi niin asiasta puhuttaisiin paljon ja perinpohjaisesti, jos toisen kerran, järjestäisin meille ajan terapeutille, koska se viestisi jo vakavasta mielenhäiriöstä jos fiksu, sivistynyt ja rauhallinen puolisoni alkaisi " yhtäkkiä yllättäen" käyttäytymään noin.
Uskotko tosiaan että miehesi muuttuu? Uskotko niinhin lupauksiin? Miksi?
Mutta toisilla pitää vissiin olla jotain jännitystä elämässä?