Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

taas on mies putkassa. aina se lupaa rauhottua mutta eipä näytä siltä.

Vierailija
11.05.2007 |

voi vittu, aina saa pelätä missä se riehuu ja kenen kanssa!!perkele

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toisilla pitää vissiin olla jotain jännitystä elämässä?

Vierailija
2/15 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa päähän vaan kun aina saa pettyä kun lupailee että on ihan rauhassa ja pysyy erossa hankaluuksista. mutta toisin käy..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tuollaista luuseria katselisi yhtään. Valitsin itselleni kunnon MIEHEN enkä mitään idioottia. Kunnon mies osaa käyttäytyä.

Vierailija
4/15 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINUN ei tarvitse pelätä miestäni mutta muitten kyllä... se on niiiin noloa ja säälittävää, aikuinen mies.. hohhoijaa....

Vierailija
5/15 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies selvinpäin aivan erilainen, ihana,kunnollinen. mutta tuo viina kun meitä ihmisiä muuttaa niin perkeleeksi..

Vierailija
6/15 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se osittain tottakin. Ja jos olisi jokapäiväistä niin en varmaan olisikaan miehen kanssa. Täytyy myöntää että usein juhlitaankin erikseen..

Vierailija
7/15 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen vastaat tietty, ettei sun mies tee sellaista. Mutta jos niin kävis, ni tuskin jättäisit.

T: ei ap, joka ei " neuvo" enää ketään. Sen verran olen kaikenlaiseen törmännyt.

Vierailija
8/15 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei mies vois tulla sukujuhliin ym. Ei kai sillon tartte juoda? Mulla myös muuten mahtava mies mut kännissä agressiivinen, ei siis perheenjäsenille. Ratkaisu tähän on se, et ei juo usein

Vierailija
9/15 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koska mieheni ei juo kuin 1-2 olutta vuodessa, ei ole syytä pelätä että hän kännissä riehuisi.

Vierailija:

Siihen vastaat tietty, ettei sun mies tee sellaista. Mutta jos niin kävis, ni tuskin jättäisit.

T: ei ap, joka ei " neuvo" enää ketään. Sen verran olen kaikenlaiseen törmännyt.

Vierailija
10/15 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on kyllä parisuhde " muilta osin" kunnossa, viina vaan ei tee hyvää siinä välissä.

Vierailija
11/15 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani ap:n miehen kaltainen tapaus ei vain osaa olla kuivin suin. Porukka tarjoaa juomia, ja sitten jo tapellaankin. Ex-appiukko on kyseessä. Ei kutsuttu sitä edes hääjuhlaamme, kirkkoon vaan, koska tiedettiin mitä tuleman pitää.

Vierailija:

Miksei mies vois tulla sukujuhliin ym. Ei kai sillon tartte juoda? Mulla myös muuten mahtava mies mut kännissä agressiivinen, ei siis perheenjäsenille. Ratkaisu tähän on se, et ei juo usein

Vierailija
12/15 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

putkareissujen vuoksi?? jos suhde muutoin kunnossa, eikä mies aggressiivinen perhettä kohtaan.

Vierailija
13/15 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mulla on varma vastaus; sinne jäisi putkaan imemään peukaloaan.

Kerran jos noin oikeasti meillä kävisi niin asiasta puhuttaisiin paljon ja perinpohjaisesti, jos toisen kerran, järjestäisin meille ajan terapeutille, koska se viestisi jo vakavasta mielenhäiriöstä jos fiksu, sivistynyt ja rauhallinen puolisoni alkaisi " yhtäkkiä yllättäen" käyttäytymään noin.

Vierailija
14/15 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

niin mulla on varma vastaus; sinne jäisi putkaan imemään peukaloaan.

Kerran jos noin oikeasti meillä kävisi niin asiasta puhuttaisiin paljon ja perinpohjaisesti, jos toisen kerran, järjestäisin meille ajan terapeutille, koska se viestisi jo vakavasta mielenhäiriöstä jos fiksu, sivistynyt ja rauhallinen puolisoni alkaisi " yhtäkkiä yllättäen" käyttäytymään noin.

Vierailija
15/15 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotko tosiaan että miehesi muuttuu? Uskotko niinhin lupauksiin? Miksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan