Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Linkedinissä taas joku henna-ulriikka ilmoittaa onnistuneesta yhdynnästä

Vierailija
08.05.2026 |

Linkedin on muuttunut höyryäväksi paskaksi kun huomionkipeät alkoivat käyttää sitä facebookkina. On raskausilmoituksia, autojen ja  talojen myynti-ilmoituksia, kuvia lapsista ja lomamatkoista, enää ei viitsitä edes yrittää vetää aasinsiltaa työelämään vaan tärkeintä on saada peukkuja ja huomiota.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ihan naurettavaa huomiohuo*aamista. Sinkkumiesten kannattaisi varmaan myös alkaa postaamaan linkkariin aina kun on lauennut rajusti talouspaperiin ja kirjoittaa pitkä analyyttinen postaus mitä runkkaaminen opetti  B2B-myynnistä.

Vierailija
2/8 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurallahan se on ollut alusta saakka. Täynnä joitain 25 v senior sitä sun tätä jolla on kokemusta vähän sieltä sun täältä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kurallahan se on ollut alusta saakka. Täynnä joitain 25 v senior sitä sun tätä jolla on kokemusta vähän sieltä sun täältä. 

Mun linkkarissa lukee tyyliin "toiminut haastavissa ihmissuhdekuvioissa luoden ja vaalien kehittäviä yhteyksiä" sekä "poliittinen vaikuttaja sekä yhteiskunnallisten asioiden osaaja", mikä käytännössä tarkoittaa, että postailen paskaa nettifoorumeille.

Vierailija
4/8 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisuudet johtuvat siitä, että algoritmi suosii sellaista. Höpöpostaukset näkyvät useammalle, asiapostaukset harvemmalle. Paras kyllä varmaankin oli, kun joku täti julkaisi Linkkarissa seikkaperäisen selostuksen siitä, miten joku deittimies oli p*nnut häntä salaa paljaalla. Ei jeesus, oikeasti. 

Vierailija
5/8 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että te itse käytätte linkkaria facebookina eli ihmisten kyttäämiseen ja muuhun sopo:on. Minä tein linkkariin tilin, täytin cv:n, etsin joitain kollegoita ja entisiä sellaisia ja lähdin sieltä pois. Menen ehkä puolen vuoden välein kurkkimaan onko jotain uutta ja hyväksyn tuttujen pyyntöjä. En ole siis törmännyt kyseisiin huolenaiheisiinne, koska en käyttäydy kuin sellaisia kuluttava.

Vierailija
6/8 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂😂😂

Vierailija
7/8 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä että te itse käytätte linkkaria facebookina eli ihmisten kyttäämiseen ja muuhun sopo:on. Minä tein linkkariin tilin, täytin cv:n, etsin joitain kollegoita ja entisiä sellaisia ja lähdin sieltä pois. Menen ehkä puolen vuoden välein kurkkimaan onko jotain uutta ja hyväksyn tuttujen pyyntöjä. En ole siis törmännyt kyseisiin huolenaiheisiinne, koska en käyttäydy kuin sellaisia kuluttava.

Kävikö mielessä, että suurin osa käyttää linkkaria työnhakuun? En ymmärrä miksi sinä edes teit profiilin?

Vierailija
8/8 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Henna-Ulriikka hakee töitä aikuisviihdealalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi