Lestadiolaiset!
Lueskelin tuota eilistä ketjua yhdestä ainoasta oikeasta seurakunnasta. Siitä nousi mieleeni kysymys, johon olisi mielenkiintoista saada vastaus lestadiolaisilta!
Uskon, että Jeesus on sovittanut syntini viattomalla elämällään ja hirveällä kärsimyksellään. Jeesus on minun totuuteni. Hän on minun oppini, pyhitykseni, pelastukseni - koko elämäni. Vain hänessä on minun toivoni, ilman häntä olisin kadotuksen oma.
Raamatun perusteella tehdään oppeja ja erilaisia pelastusteitä, mutta minä uskon ettei ole mitään muuta tietä, ei muuta oppia, eikä muuta totuutta kuin Jeesus. Hän on tie. totuus ja elämä.
Mitä mieltä olette uskostani? Voinko mielestänne pelastua uskollani?
En kysy pahalla, eilinen ketju vain jätti suuni auki...
Kommentit (2)
jossa jeesus jätti opetus lapsilleen " perinnöksi" syntien anteeksi annon. En valitettavasti muista tarkkaan miten se meni, mutta Jeesus ilmestyy ristiin naulitsemisensa jälkeen opetuslapsille. kuitenkin pointti on se, että että saadakseen syntinsä anteeksi, on tultava synnintuntoon ja tunnusttettava ne ja jolloin ne voidaan saarnata anteeksi.
Minun katsomukseni mukaan Pelastua ei voi pelkästään uskomalla, vaan siihen tarvitaan tuo mainitsemani syntien anteeksi anto.
Toivottavasti tämä edes jotenkin vstasi kysymykseesi, ei ole mulla kovin hyvät kirjoittajan lahjat :)
t. vl
Vaikka tämä oma vastaus vähän kestikin... Tällä lauseellasi vastasit tyhjentävästi kysymykseni ytimeen:
Vierailija:
Itse uskon, että pelastus ja anteeksianto on jo täydellisesti valmistettu Golgatalla 2000 vuotta sitten, eikä siihen tarvitse ihmisen puolelta lisätä mitään. Ihmisen ei tarvitse muuta kuin uskolla ottaa armo vastaan.
Siunausta :)