Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero

Vierailija
07.05.2026 |

Olemme seurustelleet 7 vuotta, koskaan aikaisemmin en ole joutunut epäilemään miehen rakkautta minua kohtaan. Nyt parin kuukauden ajan ollut hieman etäisempi, kuitenkin joka päivä antanut läheisyyttä. Kysyttäessä ei mikään ole vialla. 

Sitten hän pudotti pommin, ei enää rakasta, ei halua jatkaa. Ei yhtäkkiä tiedäkkään mitä haluaa elämältään ja missä olla. Minä olin vielä siinä uskossa, että perustamme perheen ja ostamme talon.

Nyt olen hyvin ahdistunut ja olo epäreilu, ettei ole voinut mitään sanoa aikaisemmin. Vannoo ettei ole toista, kun haluaa olla vain yksin.

En nuku, oksettaa, ruoka ei maita.. 😭

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan juttelua

Vierailija
2/2 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänelle ehkä ollut hirvittävän vaikea itselleenkin tunnistaa / tunnustaa, mistä kysymys. Ymmärrän että sinä koet asian epäreiluna, mutta asian hyvä puoli on, että eiköhän se ole nyt aika varma tieto. Ei mikään pikaistuksissaan heitetty juttu. Tosin se, että ei ole toista, siihen en ihan luottaisi.

Jos toinen ei tahdo olla, niin eihän siinä ole vaihtoehtoja. Järjestä oma elämäsi niinkuin parhaaksi näet. Ja toivottavasti joku oikea osuu kohdalle! 

Sydänsurut kestää aikansa, mutta anna ajan parantaa äläkä jää juttuun vellomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme