Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseton nainen ja katkeruus

Vierailija
06.05.2026 |

Onko niin että lapsettomat naiset, joilla esimerkiksi elämäntiöanne kumppanin puuttumsien takia tai jos opinnot on kesken, ovat yhtä katkeria kun vanhentuneet naiset, joilla ei enää vienti riitä kuten nuorena ja haukkuvat siksi muita naisia ja ensiksimainitut etenkin äitejä? Pätevät, pitävät miesten puolia äitejä vastaan ja kylvävät yleistä mom- sheimausta? Näinkö on naiset, lapsettomat lurjukset? Kuvitteletko tietävänne mitään olla äiti vai onko biologinen kello ristiriidassa elämäntilanteen kanssa vai katkeroittaako sitten vaikkapa salasuhteessa tehty abortti, kun lasta ei saanutkaan sille rentulle joka oli varattu ja jolla oli jo lapsia ja lasten äiti olemassa. Mitkä asiat ovat johtaneet katkeruuteen?

Millä taustoilla lapsettomat ovat katkeria muille naisille eli pääasiassa naisille? Kompensoitteko sitä jotenkin erityisesti vaikkapa hankkimalla mahdollisimman paljon salasuhteita, hyvän ja korkeasti palkatun uran tai kostokropan salilta? Miten on ?

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uskalla kertoa niille lapsettomille naisille, että olin äiti sinun iässäsi. Yrittävät olla nuorekkaita, värjätään jatkuvasti hiuksia ja rakastutaan mieheen, yleensä varattuun, jota ei voi saada. Ja sitten niiden tekee mieli heittää lapsia kivillä jos ne häiriköivät näiden postilaatikolla, jonkinlaisesta katkeruudesta kertoo,a

Nuo kivi juttusi vittaa mielisairauteen. 

Vierailija
22/74 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No perheelliset valtaa kaiken tilan melullaan jos liikkuu päiväsaikaan ja ne tunkevat kalliisiinkin paikkoihin joissa aikuiset viettää laatuaikaa ja pilaavat tunnelman. Kaikista tiloista joihin lapselliset saapuvat tulee opetustapahtuma, jossa pelataan lasten säännöillä ja yksinkertaistetaan kaikki paskaksi  Lisäksi ne saavat valtiolta paljon paremmat palvelut ilmaista rahaa ja palvelijoita. Miksi siis oletat että joku lapseton ei olisi katkera teille?

En mä ainakaan ole pätkääkään katkera heille. Mä olen valinnut lapsettomuuden ja nautin siitä kuten elämästäni yleensäkkin. Ei mua haittaa yhtään lapset julkisilla paikoilla, ei häiritse melut ei itkut. Eikä mua todellakaan haittaa heidäm tukensa ja palvelunsa. Mielelläni maksan veroni jotta saadaan tuleville sukupolville koulutukset ja kaikki mahdollinen tuki. Joten josko et viitsisi katkeruuksissasi kuvitella että meillä kaikilla lapsettomilla vippaa tuolla tavalla päässä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset kiljuvat, sotkevat, riehuvat, kiusaavat, käyttäytyvät lapsellisesti ja huomionhakuisesti, ja ovat lisäksi hiton epähygieenisiä. Ja lisäksi kaikki paska-, pieru-, kusi-, räkä- ja muut eritteet 🤢

Vierailija
24/74 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5, todella kulunut aihe 🥱

Vierailija
25/74 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä olisivat kateellisia ja katkeria? Nykylapset ovat enimmäkseen hirveitä, ajatuskin tekee pahaa jos sellaisen kanssa pitäisi elää.

Osoitit sitten ap olevan oikeassa.

Vierailija
26/74 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uskalla kertoa niille lapsettomille naisille, että olin äiti sinun iässäsi. Yrittävät olla nuorekkaita, värjätään jatkuvasti hiuksia ja rakastutaan mieheen, yleensä varattuun, jota ei voi saada. Ja sitten niiden tekee mieli heittää lapsia kivillä jos ne häiriköivät näiden postilaatikolla, jonkinlaisesta katkeruudesta kertoo,a

Miksi pentusi häiriköivät muita postilaatikoiden luona? Kasvata kakarasi. 

Vierailija
27/74 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä olisivat kateellisia ja katkeria? Nykylapset ovat enimmäkseen hirveitä, ajatuskin tekee pahaa jos sellaisen kanssa pitäisi elää.

Osoitit sitten ap olevan oikeassa.

Miten niin?

Vierailija
28/74 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset kiljuvat, sotkevat, riehuvat, kiusaavat, käyttäytyvät lapsellisesti ja huomionhakuisesti, ja ovat lisäksi hiton epähygieenisiä. Ja lisäksi kaikki paska-, pieru-, kusi-, räkä- ja muut eritteet 🤢

Terveisin teidän tuntema 🐖

Vierailija
29/74 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, nyt on harhaista ja sekavaa settiä. :-)

vela

Vierailija
30/74 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olet se porsas.

Vierailija
31/74 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on niin kitkerää ja harhaista. 😄

Vierailija
32/74 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuola, kihomadot, täit, bakteerit, ripuli, noro 🤢

Vierailija
33/74 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kyllä pirun jännä että lapset on lapsellisia. 

Vierailija
34/74 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🌺🌻💮🍀💐🌷

Kaikkea hyvää ja kaunista 

Äideille. Todella arvokasta 

on työnne, Ladyt. 

Metatyö on sitä 

jotain, joka kannattelee

koko universumia.

Kahmalokaupalla 

jaksamista, viisautta,

tyyneyttä, lempeyttä.

I truly wish you well.

-E-

Vierailija
35/74 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se kyllä pirun jännä että lapset on lapsellisia. 

Lapsellisuus on piirre käytöksessä, ei ikään liittyvät asia. Aikuinenkin voi käyttäytyä lapsellisesti. Lapsi ei välttämättä käyttäydy lapsellisesti.

Vierailija
36/74 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🌺#34 ainoa minulta.

Vierailija
37/74 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olet se porsas.

Nämä eivät minulta.

Vierailija
38/74 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olet se porsas.

Nämä eivät minulta.

Verbi puuttuu. Mutta ethän sinä edes tiedä, mikä se on.

Vierailija
39/74 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on pyörinyt manosfäärisivuilla. Tuotahan ne yrittävät yhtenä keinona selittää, miksi eivät ole onnistuneet elämässä. Eihän siinä mitään logiikkaa ole.

Vierailija
40/74 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jäin lapsettomaksi vasten tahtoani, ja olen siitä erittäin katkera. Mutta en kyllä tunnista itsessäni noita käytösmalleja, mitä kuvailit. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi