Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseton nainen ja katkeruus

Vierailija
06.05.2026 |

Onko niin että lapsettomat naiset, joilla esimerkiksi elämäntiöanne kumppanin puuttumsien takia tai jos opinnot on kesken, ovat yhtä katkeria kun vanhentuneet naiset, joilla ei enää vienti riitä kuten nuorena ja haukkuvat siksi muita naisia ja ensiksimainitut etenkin äitejä? Pätevät, pitävät miesten puolia äitejä vastaan ja kylvävät yleistä mom- sheimausta? Näinkö on naiset, lapsettomat lurjukset? Kuvitteletko tietävänne mitään olla äiti vai onko biologinen kello ristiriidassa elämäntilanteen kanssa vai katkeroittaako sitten vaikkapa salasuhteessa tehty abortti, kun lasta ei saanutkaan sille rentulle joka oli varattu ja jolla oli jo lapsia ja lasten äiti olemassa. Mitkä asiat ovat johtaneet katkeruuteen?

Millä taustoilla lapsettomat ovat katkeria muille naisille eli pääasiassa naisille? Kompensoitteko sitä jotenkin erityisesti vaikkapa hankkimalla mahdollisimman paljon salasuhteita, hyvän ja korkeasti palkatun uran tai kostokropan salilta? Miten on ?

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä?

Vierailija
2/74 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viis katkeruudesta kunhan osaavat kirjoittaa paremmin kuin ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä olisivat kateellisia ja katkeria? Nykylapset ovat enimmäkseen hirveitä, ajatuskin tekee pahaa jos sellaisen kanssa pitäisi elää.

Vierailija
4/74 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä horiset ap? Nyt vaikuttaa siltä, että sinulla on kateutta vaikka ja mistä....

Vierailija
5/74 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä viitsi ap!

Vierailija
6/74 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole lapseton nainen vaan lapsiVAPAA nainen. Vai oletko sinä hevoseton, sonniton, tarantellaton, käärmeetön, gorillaton, hyttysetön ym.?

Vierailija
7/74 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siten on, että olet Sääliö, ap!

Vierailija
8/74 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on jotenkin hirmuisen vaikea ajatella yleistöen, että lapsettomat naiset olisivat yleistän jotenkin erityisen katkeria yhtään kenellekään.

Uskovainen mies

Vierailija
9/74 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti jonkinlaista katkeruutta on, jos pitää muiden valinnoista ahdistua ja vielä enemmän, jos siitä pitää alkaa päätä aukomaan.

T: ei-katkera lapseton, joka pitää huolen omista asioistaan

Vierailija
10/74 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa ap:llä iso pyörä heittää.

Vierailija
11/74 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti olet unohtanut pitää lapsettomaan ystävääsi yhteyttä lapsiarkesi keskellä?

Vierailija
12/74 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No perheelliset valtaa kaiken tilan melullaan jos liikkuu päiväsaikaan ja ne tunkevat kalliisiinkin paikkoihin joissa aikuiset viettää laatuaikaa ja pilaavat tunnelman. Kaikista tiloista joihin lapselliset saapuvat tulee opetustapahtuma, jossa pelataan lasten säännöillä ja yksinkertaistetaan kaikki paskaksi  Lisäksi ne saavat valtiolta paljon paremmat palvelut ilmaista rahaa ja palvelijoita. Miksi siis oletat että joku lapseton ei olisi katkera teille?

Vierailija
13/74 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulla siis ap ole lapsia, vai mistä syystä sinusta tuli noin pistävän katkera? 

Vierailija
14/74 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katkera naisille lainkaan vaan eksälle, joka puijasi haluavansa lapsia.

Vierailija
15/74 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää kiinni ap!

Vierailija
16/74 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ihmeen katkeruuteen? Ei kiinnosta muiden elämät tippaakaan ja omani on mahtava. Eli miksi vaivaisin päätäni muiden asioilla, äitiydellä, lapsilla tai parisuhteilla? Lapsia kun en ole koskaan halunnut niin miten ihmeessä olisin katkera siitä että elän juuri sellaista elämää jollaiseksi sen olen itse halunnut tehdä? Ei, en mä ainakaan ole katkera, päinvastoin mä koen olevani hemmetin onnellinen, ja onnekas synnyttyäni maahan jossa olen saanut elää juuri omanlaistani elämää. Parisuhteetkaan ei koskaan ole kiinnostanut, nuorena kokeilin, ei ollut mun juttu, ahdistuin vain. Joten nekin olen skipannut enkä ole kaipaillut. Äitiydestä mä en tiedä mitään, en ole koskaan halunnut tietää siitä yhtään mitään, eikä mua kiinnosta yhtään. 

Vierailija
17/74 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vain onnellinen, ettei tarvitse porsia menemään.

Ap:n katkeruus sen sijaan haisee ruudun läpi. 

Vierailija
18/74 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla kertoa niille lapsettomille naisille, että olin äiti sinun iässäsi. Yrittävät olla nuorekkaita, värjätään jatkuvasti hiuksia ja rakastutaan mieheen, yleensä varattuun, jota ei voi saada. Ja sitten niiden tekee mieli heittää lapsia kivillä jos ne häiriköivät näiden postilaatikolla, jonkinlaisesta katkeruudesta kertoo,a

Vierailija
19/74 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä horiset ap? Nyt vaikuttaa siltä, että sinulla on kateutta vaikka ja mistä....

Olen mt läski .enkä ole vuosiin käynyt ulkona. Haukun täällä kaikkea mitä vaan keksin.

Vierailija
20/74 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on harhaista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän