Roosa, 28, erosi ja hankki kostokropan
https://www.iltalehti.fi/keho/a/be616937-35f5-4d9d-812b-6e6fa0080f8a?fb…
Todella hyvä kirjoitus Roosan elämänmuutoksesta ja kaunis mimmi on kyllä.
Kommentit (449)
Mikä vika tuossa videon ulkonäössä ja kunnossa oli?
Tiedän muutamia tuollaisia naisia. Itse en ole koskenut ja varoitellut paria kaveriakin, mutta eivät uskoneet. Nyt kumpikin maksaa elareita. Onhan naisessa jotain todella pahasti vialla kun tuollaiseen pitää lähteä. Ei se mies oikeasti mitää menettänyt.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän muutamia tuollaisia naisia. Itse en ole koskenut ja varoitellut paria kaveriakin, mutta eivät uskoneet. Nyt kumpikin maksaa elareita. Onhan naisessa jotain todella pahasti vialla kun tuollaiseen pitää lähteä. Ei se mies oikeasti mitää menettänyt.
Miehiä kiinnostaa vain naisten ulkonäkö ja kuinka timmi se on, oma vikanne siis sen siitä saa kun katsoo ulkoista olemusta muttei sisustaa.
Keskivertomies lähinnä naurahtaa, kun kuulee eron jälkeen naisen hankkineen kostokropan, Hyvään kuntoon hankkiutumisessa ei oo mitään pahaa, mutta jos motiivi on kostaa sillä miehelle niin kyllähän se sellaista varhaisteini-ikäisen käytöstä on.
Vierailija kirjoitti:
Uskoisin kyllä Tiktokin perusteella hänen olevan enemmän sitä ihmistyyppiä, joka ensisijaisesti olisi etsimässä kumppania, jonka kanssa sitoudutaan loppuelämäksi yhteen jos vain mahdollista.
Harmi kun ei sitä sisua löytynyt suhteen aikana, vaan vasta sen jälkeen kun piti jättäneelle sialle näyttää timmit persposket kostoksi. Siis ne mitä mies ei edes ollut menettänyt koska ei suhteen aikana sitä nähnyt. Naisen logiikka....
Kukapa mies ei haluaisi kostonhimoisen naisen itselleen! Ah!
En ymmärrä tätä "kostokropan" logiikkaa lainkaan. Eihän siinä ole järjen hiventäkään.
Toki jos lopputulos on itseä miellyttävä niin ok, mutta miksi nimittää sitä lopputulosta kostokropaksi? Sehän nimenomaan tarkoittaa sitä, ettei ole kyennyt päästämään entisestä miehestään irti, vaan roikkuu siinä yhä edelleen epätoivoisesti.
Jos minä kuulisin jonkun entisen tyttöystäväni hankkineen "kostokropan", niin se suorastaan pelottaisi minua. Millähän se kostaisi minulle seuraavaksi?
Roosa Tinderissä ja upeat kuvat sillä siellä ettei kauan enään ole sinkku!!