rv35+2, jomottaa kuin kuukautiset olisi..kellä muulla?
Toissa yönä alko tuleen näitä jomotustuntemuksia ja tänä aamuna tuntuu vahvemmalta. Onko kellään muulla kesäkuisella samoja fiilareita? Mietin jo et pitäisköhän kysellä neuvolasta. Ei o lapsi vielä kiinnittyny. Ja eka on.
Kommentit (4)
Mulla on ollut noita valmistavia supistuksia, jotka tuntuvat menkkakipumaisina, myös jostain rv34 alkaen. Eivät ne välttämättä tarkoita synnytyksen olevan lähellä vaan valmistelevat paikkoja tulevaan. Toki jokainen raskaus on erilainen ja jos kivut ovat kovia, kannattaa ottaa yhteyttä neuvolaan mutta tuskin syytä on huoleen.
Mukavaa loppuodotusta!
Jansku 39+6
Mul on tää menkkakipu tuntunu jatkuvana eikä sykleinä, suppareitten mukana. Nytki tuntuu et hissi noussu kurkkuun, oksu olo iha. Kyl tän tuntemuksen kanssa elää. Soitinki neuvolaan ja käski levätä. Lääkärikäynti kuitenki ens tiistaina et sillon tarkistettaan sisätutkimuksel kohdun tila. Ite en yletä tunnustelemaan omaa kohtua mut kaippa se on ollu pitkäänki kiinteä ja epäkypsä.
Ei mullakaan nuo valmistavat supistukset olleet supistuksenomaisia vaan samanlaista jatkuvaa menkkamaista kipua alavatsassa kuin kuukautisten aikanakin. Kyselin tuolloin asiasta neuvolasta ja mua myös neuvottiin lepäämään. Noita kipuja on lähes kaikilla ja kuuluvat ihan asiaan. Toisilla vain ne alkavat aikaisemmin kuin toisilla. Mulla tosiaan kivut alkoivat rv34 mutta silti paikat ovat vieläkin epäkypsät eli tuskin syytä on murehtia!
Jansku 39+6
Moi, mulla on kans menkkakipuja. Ekasta nuo tuli vasta kun synnytys käynnistyi seuraavana päivänä, joten oon vähän ihmeissään kun näitä on jo nyt...
-satu rv 35+6