Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Jäätelöauton ääni tunkeutuu kotiini, lailla kiellettävä?
Kommentit (5)
Minusta se on kiva pimputus, varma kesän merkki kun se alkaa taas kuulua.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Linnut voisivat myös pitää sen nokkansa ummessa aamulla aikaisin. Titi - vi#tun -tyy vaan teillekin visertäjät - eikö ole muuta tekemistä, kun aikaisin aamusta lauleskella, kun Homo Sapiensit ovat yleisesti vielä horteessa?
Ja miten monta minuuttia se kuukaudessa kuuluu?
Alue: Aihe vapaa
Maksa tekijänoikeuskorvaukset kuulemastasi musiikista!