Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulle ei tule harakanvarpaita hymyillessä eikä ole muitakaan ryppyjä ja olen jo 48-vuotias

Vierailija
04.05.2026 |

Otsassakin on niin miedot juonteet, että näen ne vain aivan läheltä katsottuna. Nämäkin tulleet vasta vuoden sisällä. Ryppyjä ei ole missään, suupielistä lähtee noin 3 millin pienet juonteet ja siinä se. Harakanvarpaita ei ikinä tule hymyillessä. Saan miedot harakanvarpaat esille siten, että rypistän naamani irvistykseen ja nyrpistän nenää voimakkaasti ylöspäin ja vedän suupielet niin ylös kuin pystyn, sitten tulee aavistuksen omaiset harakanvarpaat näkyviin. Ne katoavat heti, kun lopetan irvistyksen.

Ihotyyppini on paksu ja rasvainen - vieläkin. Samoin hiukset ovat aina rasvoittuneet niin nopeasti, että ne täytyy pestä päivittäin.

Jo parikymppisenä kosmetologi sanoi pahasta aknesta kärsiessäni, että "Nyt ei varmasti lohduta, mutta sinulle tulee normaalia paljon myöhemmin sitten ryppyjä ja ikääntymisen merkkejä". Muistan vastanneeni: "Joo, se ei lohduta mua nyt yhtään". :D. Ehkä se nyt lohduttaa, kun mulla ei ole mitään sibeliusjuoneita kulmakarvojen välissä, juonteita nenäpielestä suupieleen ei ole lainkaan, iho on kauttaaltaan täysin sileä.

Ikääni luullaan järjestelmällisesti 10 vuotta nuoremmaksi. 

N48

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pallonaamassa ei rypyt vielä näy, harvalla lihavalla ne ei näy.

Vierailija
2/7 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla lihava!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipa pitkä litania. En tiedä, ketä kiinnostaa.

Vierailija
4/7 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AaAaaaAaaaaaAaLtoja!

Vierailija
5/7 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naururypyt on ihania!

Vierailija
6/7 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Specsaversilla on ilmainen näöntarkastus. Siis siis ap ja vähän kiireesti.

Vierailija
7/7 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikille tule. Minulla ei ole vieläkään harakanvarpaita eikä sibeliusryppyjä. Enkä ole pallonaamainen, ei ollut varsinaisesti akneakaan, murrosiässä vähän jotain finnejä. Geenit, elämäntavat ja säännöllinen ihonhoito. N63

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi