Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei vietä aikaa minun ja lasteni kanssa, mutta

Vierailija
03.05.2026 |

Kun minun lapset on oman isänsä luona, ja miehellä omat lapset, hän olettaa että olen heidän kanssaan ihan kokoajan. 

Miten muilla "uusperheillä" menee? Uusperheillähän on aina erilaisia ongelmia mutta miten näistä selvitä? 

Ollaan juteltu paljon siitä että pitäisi olla enemmän yhdessä mutta huomaan miehestä ettei hän jotenkin vaan halua olla meidän kanssa. Hetken hän välillä saattaa kestää mutta sitten vetäytyy omaan kotiinsa tekosyiden varjolla. Minulla on vanhemmat lapset kuin hänellä.

Jos itse teen niin kun minulla on lapsivapaa ja miehellä lapset niin hän alkaa keksimään syitä miksi pitäisi tulla nopeasti takaisin mm. heti silloin onkin ruoka aika tai illalla lapset eivät voi alkaa nukkumaan koska heräisivät oven kolahdukseen kun tulen tai sitten pitääkin lähteä kauppaan ja tarvitsee minua mukaan koska pitää päättää ruoka ostokset tms. En saa tuntiakaan käydä rauhassa omassa kodissa silloin ,mutta kun miehellä ei ole lapsia ja minulla on, hän lähtee heti aamulla, vaan pyörähtää päivällä meillä ja tulee takaisin illalla kun lapset menevät nukkumaan. 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi