Ääliövilkku fillarissa 🚲🚨
Vilkkuvat valot on varattu hälytysajoneuvoille, varoitusvaloksi ja suuntamerkiksi. Tasaisesti palavasta näkee helpommin pyöräilijän nopeuden, eikä aiheuta epilepsiaoireita muille.
Kommentit (27)
Mulla ei ole, mutta näkyy tosi hyvin autoilijalle, eikä voi kyllä mitenkään sekoittaa suuntavilkkuun tai hälytysajoneuvon valoihin.
Sellainen hidas vilkku on ihan ok lisävalona, ne valokranaattia larppaavat epilepsiastrobot sen sijaan saisi työntää niin syvälle sinne säämiskän peittämään perseeseen kuin kättä riittää.
Hälytysajoneuvoissa vilkku on sininen. Muissa ei saa käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Dynamovaloko se siellä harmittaa?
Ei tasaisesti palavat dynamovalot, vaan ne patterituikut mitä boomerit ei saa palamaan tasaisesti, ohjeita ei Tosi Miähet lue, vaan jättävät sen vilkkumaan. Vai joko tuo turhake on saatu dynamovaloihinkin?
Sentään siitä plussaa että valo löytyy ylipäätään.
Harrastan itsekin pyöräilyä enkä ymmärrä näitä vilkkuvia valoja, osalla jopa keskellä kirkasta päivää. Kyllä se tasaisesti palava valo näkyy ihan tarpeeksi hyvin pimeälläkin.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi olla laittomia muuhun kuin hälytysajoneuvoille ja suunnan näyttämiseen
Joissain maissahan näin on, joten voisi ottaa mallia täälläkin.
Vierailija kirjoitti:
Hälytysajoneuvoissa vilkku on sininen. Muissa ei saa käyttää.
Saa sitä laskea alleenkin, mutta ei ehkä kannata.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen hidas vilkku on ihan ok lisävalona, ne valokranaattia larppaavat epilepsiastrobot sen sijaan saisi työntää niin syvälle sinne säämiskän peittämään perseeseen kuin kättä riittää.
Ei ole. Tulet vauhdilla kohti risteystä ja vilkaiset suunnat ja se yks vilkkuvaloa käyttävä jää kokonaan näkemättä koska se valo sattuu juuri silloin olemaan sammuksissa.
Minä ratkaisin tuon ongelman ja laiton Temun discopallon tarakalle
Piimäperän Kissamanaaja 🪄✨🐱ྀི ⋆🐾° ᡣ👹𐭩
Vierailija kirjoitti:
Harrastan itsekin pyöräilyä enkä ymmärrä näitä vilkkuvia valoja, osalla jopa keskellä kirkasta päivää. Kyllä se tasaisesti palava valo näkyy ihan tarpeeksi hyvin pimeälläkin.
Mä asun paikassa, jossa on mutkaisia teitä, joissa ei ole pyöräteitä. Kaikista parhaiten mulle autoon erottuu nuo vilkkuvat pyörän valot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä asun paikassa, jossa on mutkaisia teitä, joissa ei ole pyöräteitä. Kaikista parhaiten mulle autoon erottuu nuo vilkkuvat pyörän valot.
Miten näet muut autot? Niissähän takavalot palaa tasaisesti.
JuurakonUrpo kirjoitti:
Mitä Temu tuumi että veit sen pallon?
"Miten näet muut autot? Niissähän takavalot palaa tasaisesti. "
Nyt on kyllä niin erikoinen kysymys, että en tiedä, mitä tähänkin pitäisi vastata. Oletko koskaan nähnyt autoa ja sen valoja? Tällä pitää varmasti aloittaa.
Vierailija kirjoitti:
JuurakonUrpo kirjoitti:
Mitä Temu tuumi että veit sen pallon?
Ei mitään sillä se pallo ei edes toimi mutta kait ne pienet peilinpalatkin jotain auttaa
Piimäperän Kissamanaaja 🪄✨🐱ྀི ⋆🐾° ᡣ👹𐭩
Niin? Senhän takia esim. työkoneissa on vilkkuvalo, että se herättäisi muiden liikkujien huomion. Pyöräilijälläkö on varaa jäädä huomaamatta?
Vierailija kirjoitti:
Niin? Senhän takia esim. työkoneissa on vilkkuvalo, että se herättäisi muiden liikkujien huomion. Pyöräilijälläkö on varaa jäädä huomaamatta?
Siis ajatko työkoneella vai mitä yrität sanoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ajatko työkoneella vai mitä yrität sanoa?
Onko sun aivoista poistettu puolet?
Vierailija kirjoitti:
Ne ovat laittomia.