PUHUTAANPAS KIRPPUTOREISTA TAAS!
Ostin eilen kivan mekon. Uudenkarhea mutta pesty pahanhajuisella aineella.
Kotona tutkin merkin paremmin ja kappas. Se olikin second han kaupan merkki.
Siellä kaupassa mikään ei maksa mitään, pilkkahinnat!
Täällä kirppiksellä 14€!
Nyt kun tutkin asiaa, siis aivan liikaa! Oikea hinta 2-4 maks 5euroa!
SIis oikeasti, oli toinen kerta vasta kun ostin vaatteen kirppikseltä, onko se tämmöstä kusetusta kaikki!
Kommentit (16)
Miksi kirpparitavaran pitäisi olla halpaa? Sielä, jos missä, markkinatalous pelaa.
Vierailija kirjoitti:
Olet höynäytettävä hölmö ja ääliö.
Sitä minä juuri tarkoitan!
Mukamas paremman luokan kirppis!
Silkkaa huijausta!
EN ole koskaan ostanut vaatteita kirppikseltä, luulin laatutavaraksi, turhaan luulin!
Hinnan vuoksi aloit huutamaan vaikka oli mielestäsi kiva mekko ja tykkäsit. Luota itseesi äläkä jonkun muun arvottamiseen.
Kusetit itse itseäsi Kyllä nyt järki pitäisi sanoa mitä mistäkin kannattaa maksaa ja tuote on hyvä tarkistaa ennen ostamista
Törmäsit tavalliseen, klassiseen kirppisilmiöön. Niin on tehty aina, ei vain nyt.
Ei se huijausta/kusetusta ole, vaan jotkut näkevät vaivan etsimällä hyvää ja halpaa ja koettavat niin saada tuloja itselleen myymällä löydön korkeammalla hinnalla.
Myyn halvalla kerran vuodessa isossa kirppistapahtumassa. Kirppismyyjäkonkarit imuroivat heti parhaimmat tavarat päältä, eikä se minua haittaa. Itse en jaksaisi läträtä ihmisten vanhojen tavaroiden kanssa ja käyttää omaa aikaani etsimällä myytävää muiden vanhoista tavaroita. Kaikki hyötyvät. JOskus joku huomauttaa minulle, että tajuanko myyväni halvalla. Noh, kallimmaaksi ne tavarat tulevat kaapissa tilaa viemässä. Ei asuminenkaan ilmaista ole.
Vierailija kirjoitti:
Kirpparilla tavara on oikean hintaista jos siitä joku sen maksaa. Joten asia pihvi.
Asia pihvi. Olet wt.
Vierailija kirjoitti:
Hinnan vuoksi aloit huutamaan vaikka oli mielestäsi kiva mekko ja tykkäsit. Luota itseesi äläkä jonkun muun arvottamiseen.
Haisee. Sun lapset haisee kanssa.
Kun teet ostopäätöstä, sinun pitää pohtia, onko tuote sellainen kuin haluat ja oletko valmis maksamaan siitä pyydetyn hinnan. Tämä pätee sekä kirpputorilla että kaupassa. Myyjä saa hinnoitella tuotteensa miten haluaa. Sinun pitää miettiä, onko hinta sinulle sopiva.
On olemassa ihmisryhmä joka kiinasta tilaa 1-3€ krääsää ja yrittää myydä niitä kirpparilla 5-10€ hintaan.
Siis onko ihan oikeasti vaatemerkki, joka tehdään nimenomaan kirppismyyntiä varten (tutkit merkin tarkemmin ja se oli second hand -kaupan merkki)?
Olen huomannut viime aikoina, että kirppikselle tuodaan paljon pesemättömiä vaatteita ja likaista käyttötavaraa. Ihan selkeitä tahroja huppareissa ja paidoissa ja takit ihan tönkkölikaisia. Joissain leluissa sellaista ruskeaa viirua, että luulen p*skaksi.
Vierailija kirjoitti:
On olemassa ihmisryhmä joka kiinasta tilaa 1-3€ krääsää ja yrittää myydä niitä kirpparilla 5-10€ hintaan.
Siis wau mitä bisnestä!
Kirpparilla tavara on oikean hintaista jos siitä joku sen maksaa. Joten asia pihvi.