Lue keskustelun säännöt.
Keskustelusisällöt
02.05.2026 |
Musta tuntuu kun palstaa selaa niin aloitukset on selkeästi enemmän negatiivis sävyisiä aloituksis kuin positiivisia
Narinaa joka lähtöön :D
Mut siitä tää on hyvä kun voi keskustella lähes mistä vaan anonyymisti :DD
En mäkä ainakaan livenä jaksais kos kaikki ois vaan neganega vali vali aiheita :D
Ja täällähän voi itte päättää mitkä keskustelut avaa ja lukee
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Myönteiset asiat eivät ole niin mielenkiintoisia, että niissä olisi mitään kertomista.