Onko täällä lähes 80v kirjoittajia ja mikä saa sinut tulemaan puolta nuorempien keskustelupalstalle?
Kommentit (18)
Se määrä tietoa minkä olen jo ehtinyt unohtaa, te ette tule edes tietämään elämässänne!
Onhan se sivistävää tietää, että miten puolta nuoremmat ajattelee asioista.
Mikä täällä on ikäraja ja missä se on ilmoitettu?
Tulin tälle palstalle ekan kerran, kun tämä perustettiin. Sitten ennen olin Vauva-lehden lukija.
Ei tämä mikään nuorten palsta ole. Hyvin suosittuja ovat 80- ja 90-luvun muistelut.
Itse olen 67-vuotias.
Toki häiritsee outojen pervojen kommentit välissä, minkä ikäisiä sitten lienevätkin.
Tullaan tänne naureskelemaan teidän typerille jutuillenne ja kysymyksillenne. Niinkuin tämä aloituskin on.
Vierailija kirjoitti:
Tulin tälle palstalle ekan kerran, kun tämä perustettiin. Sitten ennen olin Vauva-lehden lukija.
Samoin, eli johan tällä palstalla on kohta 30 v juhlat! Eli lähinnä taitaa olla yli 50-vuotiaiden foorumi tämä..
Tämä on viihdettä. Meillä lähes 80-vuotiailla on paljon aikaa, joka täytyy saada kulutetuksi.
Ajatelkaas, tämä palsta on vanhempi kuin Google 👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Käyn lukemassa asioita, mitä te luulette, mutta ette tiedä.😂
Hyvät ihmisuhteet rakentuvat ylimielisyydelle, ei kun...
Voi toki olla niinkin, että monet 50-vuotiaatkin ajattelee että lähes 80-vuotiaat on heitä tosi paljon vanhempia, kun omaa ikääntymistä ei huomata tai tunnusteta.
Ei puolta nuoremmat täällä pyöri. Keskustelupalsta konseptina on meidän vanhusten juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin, eli johan tällä palstalla on kohta 30 v juhlat! Eli lähinnä taitaa olla yli 50-vuotiaiden foorumi tämä..
Yli 50-vuotiaiden naisten, ja se todellakin näkyy kirjoituksissa. Välillä on aivan perhanan sekavaa juttua.
Ap, en löytänyt säännöistä mainintaa ikärajoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 50-vuotiaiden naisten, ja se todellakin näkyy kirjoituksissa. Välillä on aivan perhanan sekavaa juttua.
Ylisjonnet ne vasta sekavia ovatkin.
Käyn lukemassa asioita, mitä te luulette, mutta ette tiedä.😂