Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka viettivät vapun itsekseen ja selvin päin?

Vierailija
02.05.2026 |

Jostakin syystä inhoan juhlapäiviä ja erityisesti vappua sen karnevaalimaisen tunnelman takia. En todellakaan tarkoita sitä, etteikö juhlia saisi viettää ja niistä iloita mutta itse en voi niitä ollenkaan sietää. Minua kuvottaa väenpaljous ja meteli. Känniääliöt örveltää ja mekastaa ja oksentelee pitkin puistoja ja katuja, ei tosin kaikki, mutta valitettavan moni.

Minulle tulee myös raskas olo toisten ilosta ja juhlahumusta kun itse en ole lainkaan juhlatuulella kun omassa elämässäni on muutenkin vaikeaa ja uuvuttavaa. Onko toisia samanlaisia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen remontoin vanhaa harrastusautoa joka on yhtä vanha kuin minä. Tänään ajattelin tyhjentää ja pestä ulkoporealtaan sekä vaihtaa veden. Illalla sitten netflixiä ja muutama törppö olutta. Ei minkäänlaista tarvetta mennä kaupungille väkijoukkoon tuntemattomien ihmisten sekaan. M43

Vierailija
2/4 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin koko päivän metsässä, hiljaisuudessa ja rauhassa eläinten lähellä. Ihmismassa velloi sillä välin päissään torilla parin kilometrin päässä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ensimmäisen vapun yksin, yhtään ei ahdistanut, vappuajeluseuraa  kyllä hieman kaipasin.

Vierailija
4/4 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaput, juhannukset ja uudenvuodenaatot yksin jo niin kauan kuin muistan. Eikä turhautumisen pelossa viitsi yksin lähteä enää edes ihmisten ilmoille, sieltä tulisi kotiin vain vihaisempana ja turhautuneena. Parempi kotona, kaihtimet alhaalla ja valot sammuksissa tuijotella näyttöä tai telkkaria, jatkossa näemmä selvinpäin parempi.

Niin se menee, kun kaverit löytää kumppanin kerta toisensa jälkeen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi