Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imovane nukahtamislääkkeestä tietävät! HELP!

Vierailija
10.05.2007 |

Kuinka nopeasti aiheuttaa psyykkisen tai fyysisen riippuvuuden?

Siten ettei enää meinaa pärjätä ilman. Onko 2 viikkoa jo riittävän pitkä aika riippuvuuden syntymiseen?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä riippuvuus tulee vasta kuukausien käytön jälkeen. Mutta varmaan huomaat sen, kun pillerit on loppu, voitko olla ilman?

Vierailija
2/12 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole uskaltanut aloittaakaan, kun toiset sanoo että siihen jää koukkuun, ainakin psyykkiseen, tosi helposti.

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja parikin viikkoa on suht lyhyt aika. Huonona puolena aamulla paskan maku suussa :-o

Vierailija
4/12 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoi naapurin leskirouva.

Sitten kannattaa pienentää annosta, puolittaa ja edelleen puolittaa. Lopulta jättää sen vain " varmuuden vuoksi" yöpöydälle. Näin henkinen riippuvuuskin helpottaa.

Ota niitä nappeja jos tarvitset. Valvominen rasittaa kroppaa ja päätä paljon enemmän.

Vierailija
5/12 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ihan nyt sillä tavalla toimi. Jos käytät sitä sihhen mihin se on määrätty niin sitä voit käyttää vuosia. JOs tarkoituksenasi on vetää sitä muuhun tarkoitukseen (nuppi sekaisin esim yhdistämällä alkoholi nukahtamislääkkeeseen) sitten olet huonossa saumassa.

Esim kipulääkkeisiin tottuu vasta vuosien käytön jälkeen.

Vierailija
6/12 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

unen tulon. Sitä aikansa ja avot. Olet koukussa.

t. sen kokenut

Vierailija
7/12 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut mun mielestä ollenkaan vaikeaa lopettaa sitä. Tosin en siis joka ikinen yö ottanut sitä lääkettä, ja joinakin iltoina otin vain puolikkaan.

Vierailija
8/12 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Vierailija
9/12 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan nukahdettuani, diapamit ei vaikuta ollenkaan eli toleranssi o kasvanut. Vituttaa, vuoden olin ilman ja omaa typeryyttäni aloitin uudelleen!

Vierailija
10/12 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräätkö yöllä lasten ääniin kumminkin, vaikka otat Imovanet?

ap.

En kyllä taida uskaltaa aloittaakaan.

Vierailija
11/12 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä säännöllisesti.

Sain reseptin viime vuonna ja ostin 10 kpl vasta viime kuussa otin ensimmäisen puolikkaan. Kannattaa varmaankin testata puolikkaalla jos se riittää.

Kyllä kuulen lasten itkuäänet yöllä, auttaa vaan nukahtamaan ei ole varsinaisesti unilääke, johon varmaankin monet sekoittavat kun puhuvat riippuvuudesta.

Vierailija
12/12 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä Imovanella sain unettomuuden katkeamaan. Valveillaolokeskus oli jäänyt jotenkin jumiin stressissä. Silloin mulla oli muitakin mielenterveysongelmia (masennus, paniikkihäirö, pakko-oireinenhäiriö, syömishäiriön poikasta) ja söin myös Xanoria ja Seroxattia päiväannoksella. Xanoreihin jäi kiinni. Lääkäri käski vaan ottamaan lisää (olin jo syönyt päivittäin 2 kk), mutta päätin itse lopettaa.

Kaksi viikkoa minulle sanottiin, että voi ottaa. Nehän auttaa vaan nukahtamaan, eivät ole vahvoja unilääkkeitä, eli eivät vaikuta koko yötä. Niihin jää tehokkaammin " koukkuun" .

Ota rohkeasti vaan tabua naamaan, ehkä sullekin riittää kerta pari. Tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan