Miehenä vätys
Ollaan +30v pariskunta ja meillä on 2v lapsi. Mies on aivan vätys. Jaksaa kyllä vapaapäivinään käydä lapsen kanssa esim kävelyllä tai kiikkumassa, mutta kotona vaan makaa sohvalla eikä jaksa ollenkaan katsoa lapsen perään (tänäänkin lapsi kolautti päänsä), siivota jälkiään, laittaa tiskejä tai pyykkejä, ruuanlaitosta puhumattakaan.
Yritän ehdottaa miehelle usein yhteistä tekemistä, mutta kun ei jaksa niin ei jaksa. Onko tälle mitään tehtävissä?
Tänään esim. ehdotin, että mentäisiin iltapäivällä syömään ja tivoliin joka tullut lähistölle - ei jaksa. Ehdotin myös voitaisiinko elokuun lomalla lähteä esim. pienelle Espanjan reissulle. Ei jaksa, koska matkustelu uuvuttaa. En edes tiedä mitä tällä avautumisella haen, ehkä vertaistukea
Kommentit (44)
Siis ei-vapaapäivinä se ei sais levätä yhtään? Syö paskaa.
Synnytyksen jälkeinen masennus hoitamatta?
Miksi viitsit katsella tuollaista vetelää paskahousua, olisiko vaihtoviikon aika?
Väsymys on henkistä sorttia ja johtuu epämielekkäästä tilanteesta mihin hän on joutunut.
vie koirakouluun kun puhutkin niinkuin olis koira.
minä vaan kysyn kirjoitti:
Miksi viitsit katsella tuollaista vetelää paskahousua, olisiko vaihtoviikon aika?
Niin kyllähän naisella pitää oman egon jatke, johon voi tuntea olevansa suhteessa parempi, johon purkaa omia paineitaan ja vaihtaa sitä miestä, eikä olla ilman puolisoa. En ymmärrä tätä naisten hinkua saada sitä miestä rinnalle.
Vierailija kirjoitti:
Niin kyllähän naisella pitää oman egon jatke, johon voi tuntea olevansa suhteessa parempi, johon purkaa omia paineitaan ja vaihtaa sitä miestä, eikä olla ilman puolisoa. En ymmärrä tätä naisten hinkua saada sitä miestä rinnalle.
En kanssa ymmärrä. Teki mies tai näin nainen on aina vaan tyytymätön.
Patista lääkärille, jos mitään ei jaksa. Testotasot ja muut perusverikokeet näin aluksi.
L O L
Kylläpä oli hauska aloitus pitkään aikaan.
Lisää tämmöistä......
Huomenna lauantai.
Silloin kyllä mentävä Alkoon.
Ostan kaksi pulloa valkkaria.
Vedän sitten illalla kalsari kännit.
Ja soittelen känni puheluita kavereille.
Ai että tulee olemaan hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Masennus?
Jotain tämmöistä olen miettinytkin, mutta ei itse ainakaan myönnä olevansa masentunut. Toissapäivänä sentään mietti voisiko hänellä olla työuupumusta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Patista lääkärille, jos mitään ei jaksa. Testotasot ja muut perusverikokeet näin aluksi.
Kiitos asiallisesta kommentista. Kun vaan suostuisi tuollaiseen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Väsymys on henkistä sorttia ja johtuu epämielekkäästä tilanteesta mihin hän on joutunut.
Olen antanut myös vaihtoehdon muuttaa omaan asuntoon mikäli elämä kanssa innosta - ei ole halunnut.
Ap
Masennustahan tuo on, kevyttä vielä, nyt ihan alkuun nukkuminen säännölliseks, juominen pois, salille pari kertaa viikosta ja illalla sinkki, magnesium ja d purkista.
Ja mahdollisesti aikaa pää lekurille jos ei saa suuntaa oikeaks yksin.
Sut vaihdettais parempaan ennen kuin ehtisit tuskin suutas avata. Mene avaamaan pahviviini, kello on jo 14.
Ei sitä kyllä työpäivän jälkeen jaksa pahemmin ruveta millekään.
Ja miksipä pitäisikään.
Jos AP:lla on virtaa nii mene sitten puistoon kiikkumaan ja siivoile ja käy etelän lomalla.
Onko aina ollut tuollainen löllykkä vai onko käytös muuttunut? Jos on aina ollut, teit virheen lisääntyessäsi mutta sen voi vielä korjata. Mies vaihtoon ja parempi tilalle. Ei sinun tarvitse toimia aikuisen miehen piikana.
Jos on ennen ollut normaali ja alkanut vasta hiljattain lusmuilemaan, taustalla saattaa olla vaikka mitä. Teet selväksi että lähdet menemään ellei mies hae apua ongelmiinsa. Eivät ne sohvalla makaamalla parane.
Mene miehesi vierelle sinne sohvalle . Katso ja kuunntele häntä ainakin hetken.